۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را در روز پایانی شناختند
کد خبر: ۳۰۱۲۲۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را در روز پایانی شناختند

قرعه‌کشی مبارزات اوزان ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم دختران و ۷۸- و ۷۸+ کیلوگرم پسران در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ انجام و توکلی، همتی، خسروی و مهرعلی به عنوان ایران در روز پایانی حریفان خود را شناختند.

تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را در روز پایانی شناختند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2018 با حضور 950 هوگوپوش از 118 کشور از روز دوشنبه – 20 فروردین‌ماه در سالن "ساله کوارت" الحمامات آغاز و فردا (جمعه- 24 فروردین‌ماه) به پایان می‌رسد.


فردا و در روز پایانی این دوره از رقابت‌ها، 116 تکواندوکار در اوزان 68- و 68+ کیلوگرم دختران و 78- و 78+ کیلوگرم پسران به میدان می‌روند؛ آناهیتا توکلی (68- کیلوگرم)، کیمیا همتی (68+ کیلوگرم)، محمدعلی خسروی (78- کیلوگرم) و نیما مهرعلی (78+ کیلوگرم) آخرین نمایندگان کشورمان بر شیاپ‌چانگ جهانی هستند.

آناهیتا توکلی نماینده وزن 68- کیلوگرم ابتدا رو در روی «اولیانا چچت» از قزاقستان دارنده مدال برنز قهرمانی نونهالان آسیا 2017 قرار می‌گیرد و پس از آن باید با برنده دیدار تایلند و فرانسه می‌رود.

کیمیا همتی تکواندوکار وزن 68+ کیلوگرم در نخستین گام به مصاف «نادا الاشکار» از مصر دارنده مدال برنز قهرمانی نونهالان جهان 2015 می‌رود و در ادامه باید «فلورنس الدجیما» از کشور چاد را از پیش رو بردارد.

در وزن 78- کیلوگرم پسران، محمدعلی خسروی ابتدا با «عبدالله» از پاکستان دیدار می‌کند و پس از آن برنده دیدار فیلیپین و یونان را پیش رو دارد.

نیما مهرعلی نماینده وزن 78+ کیلوگرم کشورمان نیز در اولین دیدار باید «حسام هادجور» مراکشی را شکست دهد و در ادامه رو در روی برنده دیدار لهستان و رومانی قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ هدایت تیم پسران برعهده وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی و وحید ناصری به عنوان مربی است. همچنین هدایت تیم دختران را فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی است.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان