۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حسینی;آقایان! اگر نمی‌توانید تیم‌داری کنید بروید دلار بخرید و سود کنید!/گواردیولا هم نمی‌تواند شرایط سپیدرود را آرام کند
کد خبر: ۳۰۱۱۲۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حسینی;آقایان! اگر نمی‌توانید تیم‌داری کنید بروید دلار بخرید و سود کنید!/گواردیولا هم نمی‌تواند شرایط سپیدرود را آرام کند

دروازه‌بان تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: آقایان مصاحبه کرده‌اند و گفته‌اند اگر دلار می‌خریدند بیشتر سود می‌کردند، اگر اینگونه است بروند دلار بخرند تا سود کنند.

حسینی;آقایان! اگر نمی‌توانید تیم‌داری کنید بروید دلار بخرید و سود کنید!/گواردیولا هم نمی‌تواند شرایط سپیدرود را آرام کند

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، ضمن گلایه از مسئولان این باشگاه و به خاطر صحبت‌هایی که طی روزهای اخیر انجام داده‌اند، گفت:‌واقعیت این است که ما توقع داشتیم با آمدن مالک شرایط باشگاه بهتر شود ولی همه می‌بینند که تیم رفته رفته وارد حاشیه شده و وعده‌های آقایان عملی نشده است.

وی افزود: شب بازی با سپاهان به بازیکنان سه درصد از قرارداد آنها را در قالب چک پرداخت کردند و به نوعی شب بازی اعصاب بازیکنان خرد شد چون آنها انتظار داشتند مبلغ بیشتری دریافت کنند. همان شب بازیکنان به هم وعده دادند که برای حفظ آرامش تیم و بعد از بازی با مدیرعامل جلسه بگذارند. جالب است بازی را بردیم و چک‌ها هم پاس نشد!

حسینی افزود: به ما گفتند چک‌ها را بیاورید تا ما به شما پول بدهیم البته مقداری به بعضی از بچه‌ها در شب عید پرداخت کردند ولی به شخصه خودم پولی نگرفتم تا اینکه دو شب پیش جلسه‌ای با مالک باشگاه برگزار کردیم و باز هم از او شنیدیم که می‌خواهند به بازیکنان چک بدهند. بازیکنان هیچکدام این پیشنهاد را قبول نکردند و مقرر شد که طوری باشگاه به بازیکنان و تمامی اعضای تیم پول بدهد که رقم دریافتی آنها به عدد ۴۸ برسد.

دروازه‌بان سپیدرود در ادامه گفت‌وگو با صبح قزوین تأکید کرد: شنیده‌ام آقای خراسانی مصاحبه کرده و مدعی شده که اگر ما دلار می‌خریدیم بیشتر سود می‌کردیم. حرف ما هم همین است اگر شما دغدغه تیم ندارید چرا آمدید سپیدرود را تحویل گرفتید؟ اگر فکر و ذکرتان این است بروید سراغ همان خرید دلار و به کارتان برسید.

وی افزود: ما پارس جنوبی را بردیم ولی خبری از مدیران باشگاه نشد اصلاً کسی دور تیم نیست به جز مربیان و هواداران. وقتی بازی را می‌بریم مالک باشگاه نه تشکری می‌کند و نه کسی او را می‌بیند. این شرایط بیشتر از نظر روحی به بازیکنان ضربه می‌زند. شما اگر گواردیولا را هم به سپیدرود بیاورید با این شرایط روحی به جایی نمی‌رسد. تنها کسی که انصافاً در این مدت هر وقت سپیدرود در تنگنا قرار گرفته و به این تیم کمک کرده شاید کسی نیست جز مسعود رهنما. من هیچ‌وقت فرصت نکردم در فضای رسانه‌ای در این مورد صحبت کنم ولی روی صحبتم با مسئولان این است که وقتی یک نفر را به عنوان مالک انتخاب می‌کنید بدانید که او تریبونی در اختیار گرفته به نام سپیدرود و از امکانات آن استفاده می‌کند و مثلاً در کاسپین امتیاز می‌گیرد و این صحبت‌های ما نوعی هشدار است.

حسینی در پایان گفت: باور کنید سپیدرود به کارش ادامه می‌دهد و همه مشکل ما مسائل مالی نیست اما بی‌توجهی و صحبت‌هایی که در قالب مدیریت مطرح می‌شود روی روحیه بازیکنان اثر می‌گذارد و خدای ناکرده اگر تیم مقابل تراکتورسازی نتیجه نگیرد نمی‌دانیم چه کسی پاسخگوی مردم رشت خواهد بود.

انتهای پیام/آ

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان