۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین گسترش فولاد و استقلال به تساوی رضایت دادند
کد خبر: ۳۰۱۱۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۲ ساعت: ۱۹:۵۱ ↗ لینک کوتاه

در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال؛

گسترش فولاد و استقلال به تساوی رضایت دادند

دیدار تیم‌های گسترش فولاد و استقلال تهران با تساوی یک-یک به پایان رسید.

گسترش فولاد و استقلال به تساوی رضایت دادند
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، تیم‌های گسترش فولاد و استقلال خوزستان در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این نیمه استقلال عملکرد بهتری نسبت به تیم میزبان داشت و در همان دقایق ابتدایی بازی موفق شد نخستین گل بازی را روی اشتباه دروازه‌بان و مدافعان گسترش فولاد به‌ثمر برساند. در دقیقه 11 بازی سرور جپاروف توپی را از سمت چپ محوطه جریمه گسترش فولاد ارسال کرد که این توپ با عبور از مدافعان و دروازه‌بان گسترش فولاد، به علی قربانی رسید و این بازیکن موفق شد دروازه دخسوس را برای نخستین بار باز کند.

در ادامه دیدار استقلال عملکرد بهتری داشت و توانست گل زده خود را حفظ کند، گسترشی‌ها هم موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه حسین حسینی خلق نکردند تا این بازی با برتری یک ــ صفر استقلال پیگیری شود.
تبریز| گسترش فولاد و استقلال به تساوی رضایت دادند

در دقایق پایانی نیمه نخست نیز شاگردان فیروز کریمی حملات بیشتری برای جبران گل خورده داشتند اما استقلالی‌ها با دفاع تیمی موفق شدند تک‌گل زده‌شان را حفظ کنند. نیمه نخست این بازی در نهایت با شکست یک - صفر گسترش فولاد به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی گسترش فولاد عملکرد بهتری نسبت به نیمه نخست داشته و موقعیت‌های خطرناک‌تری روی دروازه تیم مهمان خلق کرد. این تیم در نهایت موفق شد روی همکاری سامان نریمان جهان و رضا خالقی فر در دقیقه 57 به گل برسد. خالقی فر با گلزنی در این دیدار، سومین گل خود را در 2 دیدار اخیر به ثمر رساند.

پس از گل تساوی گسترش فولاد، هر 2 تیم موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه یکدیگر خلق کرده و بازی با حساسیت بیشتری دنبال شد اما هیچ یک از موقعیت‌های گسترش فولاد و استقلال ثمری نداشت تا این بازی در نهایت با تساوی یک-یک به پایان برسد.

گسترش فولاد که تاکنون مقابل استقلال تهران به برتری نرسیده است، در این بازی موفق شد یک امتیاز خانگی را کسب کند اما نتوانست مقابل این تیم طلسم شکنی کند.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان