۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین هوای قزوین خنک می‌شود/ وزش بادهای نسبتا شدید
کد خبر: ۳۰۱۰۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۲ ساعت: ۱۲:۱۶ ↗ لینک کوتاه

کارشناس اداره هواشناسی استان:

هوای قزوین خنک می‌شود/ وزش بادهای نسبتا شدید

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین گفت: از اواخر وقت جمعه جریانات هوا شمالی شده که وزش بادهای شمالی و به دنبال آن روند کاهش دما را به همراه دارد.

هوای قزوین خنک می‌شود/ وزش بادهای نسبتا شدید
ندا مشاطان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: براساس آخرين نقشه‌هاي پیش یابی برای امروز جریانات هوا جنوبی بوده و وزش بادهای نسبتاً شدید را خواهیم داشت.

وی افزود: از فردا تا اوایل هفته آینده جوی ناپایدار بر منطقه حاکم است و آسمانی نیمه ابری تا ابری و به طور متناوب در پاره ای مناطق بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره هواشناسی قزوین اذعان کرد: همچنین از اواخر وقت جمعه جریانات هوا شمالی شده که وزش بادهای شمالی و به دنبال آن روند کاهش دما را به همراه دارد.

وی ابراز کرد: شرایط جوی چهارشنبه 22 فروردين صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید در ساعات بعدازظهر افزایش ابر ارتفاعات جنوبی رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

این مسئول بیان کرد: شرایط جوی پنجشنبه 23 فروردين نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد از بعدازظهر پاره ای مناطق رگبار و رعدوبرق خواهد بود.

وی اذعان کرد: برای جمعه 24 فروردين هوا ابری گاهی وزش باد پاره ای مناطق رگبار و رعدوبرق و برای شنبه 25 فروردين نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد شدید از بعدازظهر پاره ای مناطق رگبار و رعدوبرق ارتفاعات شمالی مه آلود پیش بینی می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان