۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین رضاییان; با شرایط کنونی فوتبال باشگاه‌ها ورشکسته می‌شوند/ بازیکن ایرانی داریم و نگران گرانی دلار نیستیم/۱۲شب
کد خبر: ۳۰۰۷۹۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

رضاییان; با شرایط کنونی فوتبال باشگاه‌ها ورشکسته می‌شوند/ بازیکن ایرانی داریم و نگران گرانی دلار نیستیم/۱۲شب

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی اظهار داشت: با شرایط کنونی اقتصاد فوتبال باشگاه‌ها همگی به سمت ورشکستگی می‌روند.

رضاییان; با شرایط کنونی فوتبال باشگاه‌ها ورشکسته می‌شوند/ بازیکن ایرانی داریم و نگران گرانی دلار نیستیم/۱۲شب

بهرام رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد دیدار روز چهارشنبه با پرسپولیس گفت: قهرمانی پرسپولیس را به مدیریت، کادر فنی، تیم پرسپولیس و هوادارانش تبریک می‌گویم و برای این تیم در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. نتیجه بازی روز چهارشنبه برای پرسپولیس اهمیتی ندارد زیرا آنها قهرمان شده‌اند. ما هم تلاش می‌کنیم که سربلند از این بازی بیرون بیاییم.

وی افزود: از کسب سهمیه آسیایی ناامید نیستیم اما برای آسیایی شدن وضعیت‌مان به اما و اگر کشیده شده و با این حال می‌خواهیم تلاش کنیم رتبه بهتر در جدول به دست بیاوریم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد مشکلات مالی باشگاهش گفت: باشگاه ما هم مثل همه باشگاه‌های دیگر در لیگ برتر با مشکلات اقتصادی مواجه است این مسئله کل فوتبال ایران را درگیر کرده است. باشگاه‌ها منبع درآمدی ندارند، مشکلات حق پخش تلویزیونی حل نشده است، اسپانسرها به سمت باشگاه‌ها نمی‌آیند با این شرایط اقتصادی فوتبال که درآمدزایی برای باشگاه‌ها وجود ندارد باشگاه‌ها بدهی‌هایشان روی هم جمع می‌شود و در نهایت به سمت ورشکستگی می‌روند. خیلی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال اکنون با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند.

رضاییان با اشاره به اینکه باید طرح جدیدی برای حل این معضل فوتبال ارائه شود، گفت: باید راه‌حل کلی برای این چالش در کشور ایجاد شود نمی‌توان آنکه زیرساخت‌های فوتبال و باشگاهداری را در کشور فراهم کرد به دولت بگوییم کمک مالی نکند باشگاه‌ها بدون کمک دولت چگونه می‌توانند به حیات خود ادامه دهند بدون آنکه ما طرح و برنامه‌ای برای درآمدزایی داشته باشیم.

وی در مورد وضعیت مهدی تارتار برای فصل آینده گفت: باشگاه از تارتار رضایت کامل دارد او مربی خوب و بی‌حاشیه‌ای است و از زمانی که در لیگ یک بوده تا به لیگ برتر آمده در کنار ما حضور داشته است. از تارتار رضایت کامل داریم و مایلیم به همکاری با او ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد تأثیر دلار ۶ هزار تومانی بر فوتبال باشگاهی گفت: خوشبختانه ما از کالای ایرانی استفاده می‌کنیم بازیکن خارجی نداریم و همه بازیکنان ما ایرانی هستند و افزایش قیمت دلار تأثیری بر باشگاه ما ندارد.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان