۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مسائل سیاسی در اولویت کاری‌ام نیست/ بی‌عدالتی در توزیع آگهی از گلایه‌های اصلی مطبوعات است
کد خبر: ۳۰۰۷۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۰ ساعت: ۱۶:۲۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ارشاد استان قزوین:

مسائل سیاسی در اولویت کاری‌ام نیست/ بی‌عدالتی در توزیع آگهی از گلایه‌های اصلی مطبوعات است

مدیرکل ارشاد استان قزوین گفت: مسائل سیاسی در اولویت کاری ام در حوزه فرهنگ و ارشاد نیست اگر فرهنگ آلوده به سیاست شود، هر دوی آنها آسیب می‌بیند.

مسائل سیاسی در اولویت کاری‌ام نیست/ بی‌عدالتی در توزیع آگهی از گلایه‌های اصلی مطبوعات است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ اکبر اسکندری نژاد مدیرکل ارشاد قزوین ظهر امروز(دوشنبه) در دیدار نوروزی با اعضای بسیج رسانه قزوین با تبریک آغاز هفته هنر انقلاب اظهار کرد: اعتقاد راسخ ما این است که فرهنگ نباید وارد حوزه سیاست شود.

وی اذعان کرد: مسائل سیاسی در اولویت کاری ام در حوزه ارشاد نیست اگر فرهنگ آلوده به سیاست شود، هر دوی آنها آسیب می‌بیند.

این مسئول بیان کرد: ما درحالی به سومین سال مدیریت بنده در ارشاد ورود می‌کنیم که تقریبا هرساله ۲۰درصد از منابع مالی ارشاد کاهش یافته است و این موضوع در برگزاری برنامه‌ها و حمایت‌هایی که از حوزه فرهنگ صورت می‌گیرد تاثیرگذار خواهد بود.

وی درباره حمایت اداره کل ارشاد از اصحاب رسانه بیان کرد: اصحاب رسانه دارای حساسیت‌های خاص خود هستند؛ اما نیازهای مالی هم دارند که در کنار حمایت‌های معنوی باید از آنها صورت بگیرد، اما به دلیل محدودیت‌های مالی شاید شرایط فراهم سازی امکانات مالی به طور کامل امکانپذیر نباشد.

اسکندری نژاد عنوان کرد: معضلات و مشکلات فقط مربوط به حوزه رسانه و فرهنگ نیست؛ بلکه در حوزه اقتصادی مردم نیز با مشکلات زیادی دست و پنچه نرم می‌کنند و این یک موضوع کشوری است که قابل کتمان نیست.

وی تصریح کرد: درباره انتقاداتی که به برگزاری برخی برنامه‌ها و نمایشگاه‌ها وجود دارد نقش ما در اکثر برنامه‌های فرهنگی حاکمیتی است و انجام آنها به انجمن‌ها واگذار می‌شود و ما فقط پشتیبانی می‌کنیم.

مدیرکل ارشاد قزوین گفت: همیشه سعی ما بر این بوده که ارتباط خوبی با اصحاب رسانه داشته باشیم و پاسخگوی انتقادات و سوالات آنها باشیم؛ اما ارتباط کم با مطبوعات با رسانه‌هایی است که تقوای رسانه ای را رعایت نمی‌کنند.

وی در پایان اذعان کرد: به رعایت عدالت در توزیع آگهی‌ها انتقاد جدی وجود دارد و هدف ما این است که با برگزاری نشستی حتما این موضوع را پیگیری کنیم؛ زیرا از گلایه‌های اصلی حوزه مطبوعات است که اگر این موضوع ساماندهی شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان