۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین رژیم صهیونیستی مواضع حماس در نوار غزه را بمباران کرد
کد خبر: ۳۰۰۶۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۰ ساعت: ۱۰:۴۱ ↗ لینک کوتاه

بامداد امروز؛

رژیم صهیونیستی مواضع حماس در نوار غزه را بمباران کرد

جنگنده های رژیم اشغالگر قدس بامداد امروز دوشنبه دوبار به مواضع حماس در شمال نوارغزه حمله کرده و این مناطق را بمباران کرده اند.

رژیم صهیونیستی مواضع حماس در نوار غزه را بمباران کرد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه 20 فروردین دو بار به مواضع حماس در نوارغزه حمله کرده اند.

بر اساس این خبر، جنگنده های اسرائیلی ابتدا یکی از مواضع حماس در شهرک «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه را مورد هدف قرار داده بود که منجر به وارد شدن خسارت های مادی زیادی به این منطقه شده است.

از سوی دیگر جنگنده های اسرائیل یکی از مواضع گردان های عز الدین القسام در شرق اردوگاه «جبالیا» را بمباران کرده است که خسارت های مالی فراوانی به محل وارد شده است.

این حملات به شکسته شدن شیشه خانه ها و منازل مسکونی اطراف نیز منجر شده است، اما تاکنون گزارشی درباره خسارت های جانی ناشی از این حملات منتشر نشده است.

با این حال پهپادهای اسرائیلی به صورت گسترده در آسمان نوارغزه در حال پرواز هستند.

پیش تر نیز رسانه های فلسطینی گزارش داده بودند که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز یکشنبه ۹ گلوله توپ جنگی به سمت زمین های کشاورزی فلسطینیان در شرق غزه شلیک کرد.

ارتش این رژیم با صدور بیانیه ای مدعی شد که این حمله توپخانه ای در راستای خنثی سازی حمله افراد مسلح فلسطینی صورت گرفته است که سعی داشتند به گروهی از عناصر یگان مهندسی ارتش اسرائیل در شرق غزه حمله کنند.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان