۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین لطیفی; من و بازیکنان اکسین گوشت قربانی شدیم/ احتمال اتفاقات عجیب و غریب در لیگ یک زیاد است
کد خبر: ۳۰۰۶۱۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

لطیفی; من و بازیکنان اکسین گوشت قربانی شدیم/ احتمال اتفاقات عجیب و غریب در لیگ یک زیاد است

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: من و بازیکنان تیم مثل گوشت قربانی بین اختلافات مالک باشگاه و مسئولان استان قرار گرفتیم.

لطیفی; من و بازیکنان اکسین گوشت قربانی شدیم/ احتمال اتفاقات عجیب و غریب در لیگ یک زیاد است

علی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین در مورد دیدار با نفت مسجد سلیمان تیم صدرنشین جدول اظهار داشت: خوشحالم که اکنون به تیم اکسین توجه می‌شود زیرا زمانی که باید به این تیم توجه می‌شد کسی به آن توجهی نکرد و من و بازیکنان تیم مثل گوشت قربانی شدیم. من شنیدم مسئولان استان البرز خیلی تمایلی به صعود تیم ما به لیگ برتر نداشتند و اختلافی بین مالک باشگاه و مسئولان استان پیش آمد و ما گوشت قربانی شدیم. طاهری‌پور مالک باشگاه انسان شریف و پاکی است اما ظاهراً مسئولان استان با او بدقولی کرده‌اند.

وی افزود: هیأت فوتبال استان هم شمشیر را برای ما از رو بست. در بازی با گل‌گهر که مهم‌ترین بازی ما بود اجازه ندادند که ما سه بازیکن را ثبت کنیم و در آن مسابقه فقط ۱۲ بازیکن داشتیم.  برخی داوری‌ها هم فاجعه‌بار بود.

لطیفی تصریح کرد: وقتی هم شانس تیم برای صعود کم شد تیم اکسین رها شد به هر حال خیلی‌ها می‌گفتند اکسین صددرصد سقوط می‌کند زیرا ما در آخرین لحظه تیم را بسته بودیم و با بازیکنانی که موجود بودند قرارداد بستیم. می‌گفتند این بازیکنان را هیچکس نمی‌خواهد اما آنها در اکسین آنقدر خوب بودند که در نیم‌فصل خیلی از تیم‌های خوب به دنبال‌شان آمدند. شاید کسی مثل من نتوانسته بود توانایی‌های آنها را ببیند.

وی در مورد غیبتش در بازی با فجر سپاسی گفت: بازیکنان ارتباط عاطفی با من دارند اما جالب است که من در این فصل محروم شدم پنج محرومیتم به خاطر خوشحالی بوده و دو محرومیتم به خاطر اعتراض در حالی که خوشحالی برخی از مربیان با من قابل مقایسه نیست اسکوچیچ مشت‌هایش را گره می‌کند یا به محمود فکری کنایه می‌زند به هر حال این اتفاقات برای ما افتاد در بازی با فجر سپاسی هم من غایب بودم و بازیکنان هم چند روزی اعتصاب کرده بودند.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز با اشاره به نقش تعیین کننده تیم اکسین در هفته‌های پایانی لیگ گفت: ما هم در صعود تیم‌ها و هم در تعیین آخرین تیم سقوط کننده در لیگ نقش پررنگی داریم. دو بازی با نفت مسجدسلیمان و خونه به خونه داریم که برای تعیین قهرمان این فصل هم می‌تواند مهم باشد دو بازی هم با ایران جوان و آلومینیوم اراک داریم که هر دو در خطر سقوط هستند.

وی افزود: از کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال و همچنین سازمان لیگ می‌خواهم در هفته‌های پایانی ناظران ویژه‌ای برای مسابقات بگذارند و حتی برخی نهادهای امنیتی هم به مسابقات ورود کنند زیرا احتمال اتفاقات عجیب و غریب در لیگ یک هست.

لطیفی افزود: شائبه حمایت از برخی تیم‌ها وجود دارد و برای برخی تیم‌ها به راحتی پنالتی گرفته شده است امیدوارم با متخلفان برخورد قاطعی شود و آنها را مدام‌العمر محروم کنند. ما به دنبال فوتبال پاک هستیم.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز با اشاره به شرایط تیمش گفت: می‌گفتند اکسین گزینه سقوط است اما ما تلاش می‌کنیم که در بین ۴-۵ تیم اول جدول قرار بگیریم. اگر بین ۵ تیم اول جدول باشیم برای ما مثل قهرمانی در آسیا است.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان