۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین روایت کیهان از ماژیک روحانی و مشاورانش
کد خبر: ۳۰۰۴۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۹ ساعت: ۱۱:۱ ↗ لینک کوتاه

بعد از بحران ارز در بازار؛

روایت کیهان از ماژیک روحانی و مشاورانش

مشاوران روحانی ماژیکی در دست دارند و هرجایی تیر اصابت کرد، خط می‌کشند و اعلام می‌کنند: «هدف همین‌جا بوده»؟!

روایت کیهان از ماژیک روحانی و مشاورانش
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین   ،کیهان در بخشی از گزارش خود پیرامون گرانی ارز درباره سخنان جدید ترکان درباره بالارفتن قیمت ارز نوشت: ترکان توضیح نمی‌دهد مملکتی که با دست امثال او به نقطه‌ای رسیده که با هزاران شهرک و کارخانه صنعتی تعطیل مواجه است، چه چیزی برای صادرات دارد؟! او جوری ژست می‌گیرد که گویی در یک انتخاب آزادانه، دولت گرانی دلار را انتخاب کرده تا صنعتگر ایرانی روز به روز بیشتر رشد کند و بالنده شود! ترکان فراموش کرده که تا چند ماه قبل او رئیس مناطق آزاد بود و دروازه واردات و در اصل ویرانی اقتصاد ملی زیر دست خودش بوده و حالا یک‌دفعه دلسوز تولید‌کننده شده است!
 
به نظر می‌رسد مشاوران روحانی ماژیکی در دست دارند و هرجایی تیر اصابت کرد، خط می‌کشند و اعلام می‌کنند: «هدف همین‌جا بوده»؟! ژست آن‌ها در روزگار گرانی دلار برای این‌که بگویند: «افزایش نرخ ارز، مدیریت شده و تحت‌اشراف است» معنایی جز این دارد؟!

اکنون و با این وضعیت، ادعای تکدر خاطر روحانی چه می‌شود؟! آن ادعای نوبخت که خبر داریم رقبا با اتوبوس آدم می‌آورند تا ارز بخرند و بازار متلاطم شود چطور؟! اگر روحانی و مشاورانش خوشحال و خرسند از گران شدن بیش از ۶۰ درصدی ارز و ۵۳۰۰ تومان شدن دلار هستند، تکلیف شادمانی مردمی که با تبلیغات و جشن برجامی خیال می‌کردند، دلار به ۱۰۰۰ یا ۵۰۰ تومان سقوط خواهد کرد، چه خواهد شد؟


انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان