۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آتش سوزي گلخانه در جاده کورانه قزوين+تصاویر
کد خبر: ۳۰۰۳۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۸ ساعت: ۱۴:۲۱ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

آتش سوزي گلخانه در جاده کورانه قزوين+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره هشت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از اطفاء حريق گلخانه در جاده کورانه قزوين خبر داد.

آتش سوزي گلخانه در جاده کورانه قزوين+تصاویر
محرمعلي حيدري، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد:  در پي اطلاع رساني اين حادثه به سامانه 125 در ساعت 20 و 13 دقيقه روز چهارشنبه 15 فروردين ماه سال 1397، از وقوع اين حادثه در ابتداي جاده کورانه قزوين خبر داده شد که ستاد فرماندهي سازمان آتش‌نشاني قزوين بلافاصله آتش‌نشانان ايستگاه شماره يک باغ دبير و هفت شهيد مفتح را به محل حادثه اعزام کرد.

وي افزود: اکيپ‌هاي آتش نشاناني پس از رسيدن در محل حريق به داخل گلخانه وارد و بي درنگ با استفاده از تجهيزات ويژه اطفاء حريق نسبت به مهار آتش و خارج کردن تعدادي کپسول گاز و پيک نيک از داخل گلخانه به فضاي بيرون اقدام و از گسترش حريق و بروز خسارت بيشتر جلوگيري بعمل آوردند.

رئيس ايستگاه شماره هشت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين اذعان کرد: با تلاش نيروهاي عملياتي اين آتش سوزي در حداقل زمان ممکن مهار شد و آتش نشانان بلافاصله اقدام به بررسي و ايمن سازي محل حادثه کردند و پس از اطمينان از عدم وجود هرگونه حريق و تحويل محل حادثه به مالک، ماموريت خود را به پايان رساندند.

این مسئول بیان کرد: در اين آتش سوزي سقف و ديواره هاي پلاستيکي گلخانه و مقداري گلدان، نهال طعمه حريق و خسارت شده و خوشبختانه صدمات جاني نيز وجود نداشت.


انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان