۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین رسانه نقش مهمی در جلوگیری از سلطه اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی دارند
کد خبر: ۲۹۹۹۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۶ ساعت: ۸:۲۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

رسانه نقش مهمی در جلوگیری از سلطه اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی دارند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: توجه به این مسئله به صورت جزیره‌ای ممکن نیست ازاین‌رو باید همه دست‌به‌دست هم داده و با کمک هم در این وادی ورود جدی داشته باشیم.

رسانه نقش مهمی در جلوگیری از سلطه اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی دارند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار جمعی از مردم، اصحاب رسانه و مسئولان استان قزوین با اشاره به نگاه تخصصی و رسالت شغلی اصحاب رسانه اظهار کرد: جامعه خبرنگاران استان می‌توانند در انعکاس مشکلات و دغدغه‌های موجود در سطح استان نقش مهم و قابل‌توجهی داشته باشند.

وی افزود: لازمه این دغدغه‌مندی رصد موضوعات ارائه شده و کاوش میزان اثرگذاری آن در میان مسئولان برای اعتلای حس مطالبه‌گری در میان آن‌هاست لذا به‌عنوان امام‌جمعه شهر قزوین از ارائه مشکلات در استان استقبال کرده و از اصحاب رسانه هم خواهان ورود جدی در این حوزه هستم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به شعار سال ۹۷ مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» یادآور شد: مخاطب اصلی این شعار اقشار مختلف مردم هستند چرا که توده‌های مردم می‌توانند با خرید کالای ایرانی در بارور شدن این شعار نقش‌آفرینی کنند.

امام‌جمعه قزوین تصریح کرد: رسانه‌ها رسالت بسیار سنگینی در این میان بر عهده دارند و باید به کمک مسئولان آمده و در تحقق این شعار ورود جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه نوع نام‌گذاری سال 97 به‌گونه‌ای است که تکلیف آسان‌تری برای مردم ایجاد می‌کند، گفت: شعار انتخاب‌شده سال جدید به نحوی است که اجرای این فرمان همه را درگیر خود می‌کند و به صورت واضح تکلیف آحاد ملت را برای حمایت از تولید داخلی بیان می‌کند.

عابدینی با تأکید بر اینکه برای تحقق شعار سال 97 چَشم یاری به همه داریم، عنوان کرد: توجه به این مسئله به صورت جزیره‌ای ممکن نیست ازاین‌رو باید همه دست‌به‌دست هم داده و با کمک هم در این وادی ورود جدی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه باید کاری کنیم که خداوند کمک‌حال ما باشد، ادامه داد: خداوند راه تسلط مؤمنان بر دنیای کفر را هموار کرده است لذا اگر عکس آن اتفاق می‌افتد ناشی از کوتاهی و غفلت خود ما است.

وی خاطرنشان کرد: سلطه اقتصادی از بدترین انواع سلطه‌ها به شمار می‌رود که برای نجات و دور بودن از این نوع سلطه باید بستر روشنگری را ایجاد و با حمایت آحاد ملت از تولید داخلی به صورت عملی و به‌روشنی حمایت خود را از اقتصاد داخل نشان دهیم.

امام جمعه قزوین دفاع مقدس را نمونه‌ای موفق از توجه به توانمندی‌های داخلی عنوان کرد و افزود: در هشت سال دفاع مقدس با وجود کاستی هایی که در حوزه رسانه‌ای، مالی و تسلیحاتی داشتیم اما با تکیه به توان داخلی و عمل به دستورات الهی توانستیم در مقابل کفار و مستکبران ایستادگی کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان