۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین وابستگی به درآمدهای نفتی از مشکلات اقتصادی کشور است/ حمایت از کالای ایرانی وظیفه همه است
کد خبر: ۲۹۹۹۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۶ ساعت: ۸:۱۲ ↗ لینک کوتاه

دری نجف آبادی در قزوین:

وابستگی به درآمدهای نفتی از مشکلات اقتصادی کشور است/ حمایت از کالای ایرانی وظیفه همه است

دری نجف آبادی در قزوین وابستگی به درآمدهای نفتی را یکی از مشکلات اقتصادی کشور برشمردو گفت: همه ما باید مقام معظم رهبری را محوریت رفتار و عملکرد خود قرار داده و همسو با رهنمودهای ایشان، برای تولید ملی و حمایت از کالای ملی اقدام کنیم.

وابستگی به درآمدهای نفتی از مشکلات اقتصادی کشور است/ حمایت از کالای ایرانی وظیفه همه است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جلسه شورای اداری استان قزوین، اظهار کرد: به مناسبت درگذشت ابوالشهید آیت الله هادی باریک بین که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و تا همین سال‌های اخیر در صحنه های مختلف منشا خیر و برکت بودند در قزوین حضور یافته و همیشه خود را مدیون جانفشانی و ایثارگری‌های ایشان و سایر شهدای انقلاب می‌دانیم.

وی افزود: همه ما باید قدردان این انقلاب با عظمت که با حضور اقشار مختلف مردم به وجود آمده، باشیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: عوامل عزت و سربلندی یک ملت به رهبری قاطع، مصمم، شجاع و آینده نگر باز می گردد که کشور بزرگ و با عظمت ما از این ویژگی به نحو مطلوبی با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری برخوردار بوده است.

به گفته وی، نعمت ولایت با هر محاسبه ای قابل بررسی نیست و اگر حشد الشعبی در عراق به وجود آمده تنها به برکت انفاس قدسیه امام راحل، تدبیر مقام معظم رهبری، حضور بسیج و آحاد مردم ایران بوده است.

این عضو خبرگان رهبری ادامه داد: همه ما باید مقام معظم رهبری را محوریت رفتار و عملکرد خود قرار داده و همسو با رهنمودهای ایشان، برای تولید ملی و حمایت از کالای ملی اقدام کنیم.

دری نجف آبادی وابستگی به درآمدهای نفتی را یکی از مشکلات اقتصادی کشور برشمرد و افزود: با توجه به اینکه اگر نفت ما خریداری نشود مشکلات زیادی برای اقتصاد ما ایجاد می‌شود؛ از این رو با سرمایه گذاری بر تولیدات داخلی برای رسیدن به رشد اقتصادی مثبت هشت درصد می‌توان گره کور بسیاری از مشکلات کشور را باز کرد.

وی ادامه داد: در حوزه کشاورزی و با بحران کم آبی و کاهش نزولات جوی در سراسر کشور باید به سمت آبیاری قطره ای پیش برویم و همه مردم در این زمینه باید کمک حال دولت و مسئولان باشند.

این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه مصرف انرژی و سوخت کشور از حد معمول خود گذشته، خودروسازان ما در این زمینه باید به سمت تولید خودروهایی با مصرف کمتر اقدام کنند و مردم نیز صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی اذعان کرد: سال گذشته 4.5 میلیارد لیتر بنزین با بیش از 2 میلیارد دلار اعتبار وارد کشور شد که این مساله در واقع اتلاف سرمایه‌های ملی به حساب آمده و از این رو مردم قناعت و مصرف بهینه برای کاهش این میزان مصرف را باید پیشه کار خود کنند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: مساله وحدت و انسجام ملی از دیگر عوامل سربلندی یک کشور است که هوشیاری رسانه‌ها، شخصیت‌ها، سیاستمدار ان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باعث شد تا تیرهای زهرآگین دشمنان در این راه به هدف برخورد نکند.

دری نجف آبادی در پایان گفت: مردم ایران در 300 ساله گذشته فرصتی مانند انقلاب اسلامی را نداشتند و از این رو باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم و برای حضور فعال و موثر در عرصه های سیاسی، بهداشتی، علمی و اقتصادی در جهان تلاش کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان