۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین خدمات‌رسانی به بیش از ۳۷هزار مسافر نوروزی در طرح"ایمنی و سلامت"
کد خبر: ۲۹۹۸۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۵ ساعت: ۱۴:۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین اعلام کرد:

خدمات‌رسانی به بیش از ۳۷هزار مسافر نوروزی در طرح"ایمنی و سلامت"

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین از خدمات‌رسانی به بیش از ۳۷ هزار مسافر نوروزی در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر استان خبر داد.

خدمات‌رسانی به بیش از ۳۷هزار مسافر نوروزی در طرح"ایمنی و سلامت"
حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با حضور جوانان در استان قزوین و در طرح نوروزی سال نود و هفت طی پانزده روز به 37 هزار مسافر این استان خدمت رسانی شد.

وی افزود: هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از 28 اسفندماه سال گذشته در حوزه جوانان جمعیت هلال احمر آغاز شد که در استان قزوین 613 نفر از جوانان عضو، با برپایی 15پست ثابت و سیار (سحاب) در سطح استان در اجرای این طرح مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین ادامه داد: از 28 اسفندماه سال گذشته تا روز چهاردهم فروردین ماه در مجموع به 37 هزار و 661 مسافر نوروزی خدمت رسانی شد که از این تعداد 26 هزار و 604 نفر در پست‌های ثابت، 4 هزار و 145 نفر در پستهای سیار ایمنی و سلامت مسافران نوروزی خدمات خود را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: در قالب اجرای هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی به 2 هزار و 829 مسافر در ایستگاه‌های سلامت، 3 هزار و 679 کودک در فضای دوستدار کودک و 404 مسافر در خیمه‌های نماز خدمت رسانی شد.

آصفی عنوان کرد: در جریان اجرای این طرح، 22 هزار و 217 نقشه و بروشور و 10 هزار و 970 کالا از سایر محصولات فرهنگی میان مسافران نوروزی توزیع شد.

وی از پیوستن 5589 نفر به کمپین ملی نه به تصادفات در استان قزوین خبر داد و از استقبال بی نظیر و تأثیر گذاری این پویش ملی در سال ۹۷ و سومین سال اجرای این کمپین گفت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان