۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین واژگوني پژو پارس در اتوبان قزوين ـ تهران ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
کد خبر: ۲۹۹۷۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۵ ساعت: ۹:۱۹ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

واژگوني پژو پارس در اتوبان قزوين ـ تهران ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: واژگوني خودروي پژو پارس در اتوبان قزوين ـ تهران مصدوميت ۲ نفر از سرنشينان اين خودرو را در پي داشت.

واژگوني پژو پارس در اتوبان قزوين ـ تهران ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
رضا اميري خسروبيگي، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي تماس مردمي با سامانه 125 در ساعت 8 و 48 دقيقه روز يکشنبه 12 فروردين ماه سال 1397، از وقوع اين حادثه در اتوبان قزوين ـ تهران قبل از عوارضي شماره 2 خبر داده شد که ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله آتش نشانان ايستگاه شماره پنج پونک را به محل حادثه رهسپار کرد.

وي افزود: در جريان اين حادثه يک دستگاه خودروي سواري پژو پارس، با چهار نفر سرنشين در مسير حرکت به سمت تهران قبل از عوارضي شماره 2 به دلايل نامعلومي کنترل خود را از دست داده و پس از برخورد با گاردريل‌هاي کناري اتوبان واژگون و متوقف مي‌شود.

رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين با اشاره به مصدوميت جزيي 2 نفر از سرنشينان اين خودرو افزود: هر چهار نفر سرنشين اين خودرو قبل از رسيدن آتش نشانان از خودرو خارج و نيروهاي اعزامي بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگيري از نشت سوخت و قطع جريان برق خودرو از وقوع آتش سوزي و بروز حوادث ديگر جلوگيري کرده و نسبت به ايمن سازي صحنه حادثه اقدام کردند.

وي بيان کرد: آتش نشانان پس از انتقال خودرو به حاشيه امن بزرگراه و تحويل محل حادثه به عوامل انتظامي و راهداري به ماموريت خود پايان دادند.

این مسئول بیان کرد: علت وقوع اين حادثه توسط کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي در دست بررسي است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان