۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین طرح "آرامش بهاری" از فعالیت‌های موفق اوقاف در نوروز بود
کد خبر: ۲۹۹۷۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۵ ساعت: ۹:۱۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

طرح "آرامش بهاری" از فعالیت‌های موفق اوقاف در نوروز بود

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: طرح آرامش بهاری از فعالیتهای موفق اداره اوقاف در نوروز بود که توانست فضای معنوی خوبی را در بقاع متبرکه استان قزوین ایجاد کند.

طرح "آرامش بهاری" از فعالیت‌های موفق اوقاف در نوروز بود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین به همراه معاونین و کارکنان اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با حضور در دفتر داود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

داود محمدی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خدمات حجت الاسلام عادل مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و کارکنان خدوم این اداره کل در سال گذشته اظهارکرد: طرح نوروزی آرامش بهاری از کارهای فرهنگی خوبی است که همه ساله اجرا می شود و توانسته رضایت مردم را فراهم کند.

وی افزود: با حضور مدیرکل اوقاف پنجره‌های جدیدی در حل مشکلات مردم گشوده شده است و امیدواریم این رویکرد در سال جدید نیز تداوم یابد.

محمدی با تبریک حلول ماه رجب بیان کرد: آغاز پرفضیلت ترین ماه‌های سال(رجب، شعبان و رمضان) فرصتی برای خودسازی و ورود به ماه میهمانی خداست که باید از آن بخوبی بهره معنوی ببریم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس عنوان کرد: سال گذشته ایام بسیار سختی برای دستگاه‌های دولتی به دلیل تنگناهای اعتباری بود؛ لذا باید از مدیران و کارکنان دولت تشکر کرد که با تحمل همه سختی‌ها سال را به خوبی به پایان رساندند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز تصریح کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری، پیگیری حل مشکلات زمینهای وقفی بیانگر وجود یک نظام برنامه ای مناسب و حرکت روبه جلو در اداره اوقاف قزوین است که ما نیز حمایت لازم را از برنامه‌های اوقاف انجام خواهیم داد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، گزارشی از عملکرد سال گذشته اوقاف و همچنین روند اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری ارائه کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان