۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کعبی زاده; مسئولیت فنی تیم ملی بانوان با جواد مهرگان است
کد خبر: ۲۹۹۷۴۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کعبی زاده; مسئولیت فنی تیم ملی بانوان با جواد مهرگان است

نایب رئیس فدراسیون والیبال گفت: مسئولیت فنی تیم ملی بانوان ایران برای حضور شایسته در جام کنفدراسیون زنان آسیا با جواد مهرگان است.

کعبی زاده; مسئولیت فنی تیم ملی بانوان با جواد مهرگان است

به گزارش  خبرگزاری صبح قزوین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، صدیقه کعبی زاده درباره برنامه های آماده سازی تیم ملی بانوان گفت: جواد مهرگان سابقه مشاوره فنی در تیم ملی بانوان را در پرونده کاری خود دارد و اطلاعات بسیار خوبی نیز از والیبال بانوان ایران و جهان دارد.

وی با بیان اینکه مهرگان مدرک مربیگری درجه سه بین المللی را نیز دارد، گفت: وی مدتی نیز دستیار سیچلو سرمربی تیم ملی زیر 23 سال ایران بود و در لیگ برتر باشگاه های ایران نیز به عنوان مربی سابقه کار دارد.

نایب رئیس فدراسیون والیبال با یادآوری علم به روز جواد مهرگان و از همه مهمتر، شناخت خوب وی از والیبال بانوان ایران، گفت: دکتر ضیایی رئیس فدراسیون والیبال نیز با پذیرش مسئولیت تیم ملی بانوان از سوی مهرگان به عنوان مشاور فنی موافقت کردند و به زودی نخستین اردوی آماده سازی این تیم شروع می شود.

نایب رئیس امور بانوان فدراسیون با تاکید بر اینکه مهرگان باید خود دستیارانش را انتخاب کند، گفت: برای اردوی نخست تیم ملی بانوان سه مربی دعوت شدند که پدیده بلوری زاده، اکرم قهرمانی و مریم حدادی هستند، برای اردوهای بعدی احتمال تغییر در کادر فنی نیز وجود خواهد داشت.

وی در پایان گفت: نخستین اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی بانوان از 25 فروردین ماه شروع می شود و نحوه برگزاری اردو و حضور 37 بازیکن دعوتی به زودی از سوی مشاور فنی این تیم اعلام خواهد شد.

ششمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا در گروه زنان از 25 شهریورماه تا یکم مهرماه سال جاری به میزبانی تایلند و با حضور 10 تیم برگزار می شود. تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه سوم دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های قزاقستان، فیلیپین و استرالیا همگروه است.

انتهای پیام/ک

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان