۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آقای روحانی؛ زبان ذهن‌تان با زبان تن‌تان تفاوت دارد
کد خبر: ۲۹۹۶۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۴ ساعت: ۱۰:۵۳ ↗ لینک کوتاه

روزنامه قانون نوشت:

آقای روحانی؛ زبان ذهن‌تان با زبان تن‌تان تفاوت دارد

آقای رييس جمهور؛به تیم کاری تان متذکر شوید که در سال ۹۷ از ادبیاتی متناسب با جامعه امروز ایران استفاده کنند زيرا بخشی از ادبیات قدیم مورد پذیرش مردم قرار نمی گیرد

آقای روحانی؛ زبان ذهن‌تان با زبان تن‌تان تفاوت دارد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ،روزنامه اصلاح طلب قانون، در اولین شماره سال جدید خود به حسن روحانی توصیه کرد که ادبیات مسئولینش را تغییر بدهد.

 در بخشی از این یادداشت آمده است: آیا به مسئولان دولتی تفهیم موقعیت کرده اید که جامعه امروز ایران در چه نقطه‌ای ایستاده است؟! پیام عدم باورپذیری مردم درباره برخی اقدام های درست مسئولان چیست؟! آقای رييس جمهور؛ذهن محاسبه گری دارید، آیا قابل توجیه و حساب است که با صرف هزینه های زیاد، به نقطه سرخط برسیم؟! اگر این گونه باشد یا بشود آیا دردآور نیست؟!

این یادداشت می افزاید: آقای رييس جمهور؛ به عنوان یک شهروند مسئول وقتی به جریان و ادبیات بطن جامعه نگاه می‌کنم، فاصله شعارها تا واقعیت مشهود است! گاهی می‌گویم شاید شعار و آرمان سازی یکی از شیوه های اداره جوامع است، سوالات زیادی ذهن را مشغول می کند اما در برخی موارد پاسخ‌های قانع کننده ای نمی یابيم! ترس وجودمان را فرا می‌گیرد که نکند پنبه ها، رشته شود.

روزنامه اصلاح طلب می افزاید: آقای رييس جمهور؛ نگارنده می پذیرد که بخشی از جامعه از شرایط موجود راضی هستند! اما آیا آماری وجود دارد که به درستی بدانید چه میزان از جامعه از شرایط موجود ناراضی هستند؟! اگر راضی ها را در یک کفه ترازو و ناراضیان را در کفه دیگر ترازو قرار دهید با یک نگاه سطحی کدام کفه ترازو سنگین تر خواهد بود؟! آقای رييس جمهور؛ آیا ارزیابی درستی از جامعه اقتصادی، هنری، فرهنگی، کارگری، ورزشی و ...دارید؟! نگارنده به هیچ عنوان نیمه خالی لیوان را نمی بیند اما واقعیت این است که همان گونه که نیمه پر لیوان قابل دیدن است نیمه خالی لیوان نیز دیدنی است و این دیدن اگر همراه با دوا و درمان نباشد چه فایده دارد؟!

این یادداشت تاکید می کند: آقای رييس جمهور؛ در تکرار مکررات غوطه ور هستیم و برای اکثریت مردم هم قابل درک شده که زبان ذهن تان با زبان تن تان تفاوت دارد و دغدغه ها، دردها، دواها، درمان‌ها آن مسائلي است که در ذهن تان می گذرد اما به دلیل پیچیدگی ادبیات قدرت بیان نمی‌شود. اگر به قدرت زمان و درس های تاریخ اعتقاد دارید چرا کارکردی مجزا از ادبیات قدیم به منصه ظهور نمی رسانید؟! آقای رييس جمهور؛به تیم کاری تان متذکر شوید که در سال 97 از ادبیاتی متناسب با جامعه امروز ایران استفاده کنند زيرا بخشی از ادبیات قدیم مورد پذیرش مردم قرار نمی گیرد! آینده ای پیچیده و پر امید و ابهام در برابر دیدگان ملت قرار دارد امیدوارم که همه چیز بر وفق مراد ملت پیش بیاید.



انتهای پیام/1404

منبع: جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان