۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین چک‌های برگشتی‌ات را پاس کن آقای اصلاح طلب
کد خبر: ۲۹۹۶۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۴ ساعت: ۱۰:۲۷ ↗ لینک کوتاه

یادداشت؛

چک‌های برگشتی‌ات را پاس کن آقای اصلاح طلب

باز هم قافیه شعر افراطیون تنگ آمده است. تاج زاده ها اگر سر سوزنی انصاف و شرافت و صداقت داشتند، حتما باید از خجالت آب می شدند و عذر تقصیر می آوردند.

چک‌های برگشتی‌ات را پاس کن آقای اصلاح طلب
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، «محمد ایمانی» در انتقاد از موضع طلبکارانه اصلاح طلبان و عدم پذیرش مسوولیت تصمیمات خود طی پستی در تلگرام نوشت:

 چرا برخی مدعیان اصلاح طلبی در ماه های اخیر، مواضع رادیکال و ساختار شکنانه می گیرند؟ این پرسش در طول ۲۰ سال گذشته که چپ های سوپر راست شده، ادعای اصلاح طلبی کرده اند، همواره یک پاسخ مشترک داشته است: ناکارآمدی مدیریتی این طیف و ناراضی و شاکی شدن مردم. این طیف هر گاه مدیریت اجرایی را در اختیار گرفته اند، عیار کفایت و کارآمدی نداشته شان -با وجود ادعا و لاف های گزاف- آشکار شده است.

در چنین موقعیت هایی، یا باید سرشان را از شرمندگی پایین می انداختند و عذرخواهی و استعفا می نمودند. و یا اینکه "بچه پر رو بازی"! در می آوردند و با گستاخی و به اشتباه انداختن مردم، از پاسخگویی شانه خالی می کردند. آنها نوعا، رویکرد دوم را ترجیح داده و همواره پس از یک دوره نمایش بی عرضگی، به مسئله سازی و ساختار شکنی و فرافکنی مسئولیت متوسل شده اند.

آخرین نمونه، سرنوشت پروژه بزک شیطان بزرگ و شریک قابل اعتماد ساختن از آمریکا با ادعای برد_برد و رفع تحریم ها و رونق اقتصادی بود. اکنون در حالی که بخش اعظم دستاورد برنامه هسته ای را بر باد داده اند، دشمن در حال بدعهدی و تشدید تحریم هاست؛ قدرت خرید مردم و ارزش پول ملی به جای اینکه افزایش یابد، رو به کاهش گذاشته و دلار ۳۳۰۰ تومانی به ۵۲۰۰ تومان رسیده است. شرکت ها و کارخانه ها نیز سخت ترین وضعیت رکود را تجربه می کنند.

باز هم قافیه شعر افراطیون تنگ آمده است. تاج زاده ها اگر سر سوزنی انصاف و شرافت و صداقت داشتند، حتما باید از خجالت آب می شدند و عذر تقصیر می آوردند. اما چون به دغلبازی و  لا ابالی زیستن معتاد شده اند، به ناچار دم از لزوم برجام های تازه می زنند و مدعی بی اختیاری دولت می شوند. آیا به کلاهبرداری که چک های قبلی اش بارها بلا محل و بی پشتوانه از آب در آمده و برگشت خورده، اعتماد می کنند و وعده و چک جدید  را می پذیرند یا به او می گویند اول برو چک های برگشتی ات را پاس کن؟!



انتهای پیام/1404

منبع: جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان