۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کاهش ۲۵ درصدی تصادفات برون شهری/ مسافران بازگشت خود را به پایان تعطیلات موکول نکنند
کد خبر: ۲۹۹۴۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۲ ساعت: ۱۶:۳۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد:

کاهش ۲۵ درصدی تصادفات برون شهری/ مسافران بازگشت خود را به پایان تعطیلات موکول نکنند

فرمانده انتظامی استان قزوین از کاهش ۲۵ درصدی تصادفات رانندگی برون شهری و ۵۶ درصدی متوفیان در ۱۷ روز گذشته از آغاز طرح نوروزی در استان قزوین خبر داد.

 کاهش ۲۵ درصدی تصادفات برون شهری/ مسافران بازگشت خود را به پایان تعطیلات موکول نکنند
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از روز بیست و چهارم اسفند ماه تاکنون، در استان قزوین تصادفات رانندگی برون شهری 25 درصد و متوفیان ناشی از آن 56 درصد نسبت به مدت مشابه کاهش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: خوشبختانه و با لطف خداوند متعال و همکاری و قانون مندی مسافران نوروزی طی 17 روز گذشته مجموع تصادفات استان در حوزه برون شهری نیز 25 درصد، تصادفات جرحی 3.3 درصد، مجروحین ناشی از آن 7.3 درصد، تصادفات فوتی 36.4 و متوفیان 56 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان افزود: پیش بینی می‌شود با پایان تعطیلات نوروز در مورخه دوازدهم تا هفدهم فروردین ماه 97 با افزایش چشمگیر حجم سفر و ترافیک سنگین مسیرهای منتهی به پایتخت به خصوص محور آزاد راه "قزوین-کرج" ، آزاد راه "قزوین-زنجان" و آزاد راه "قزوین-رشت" مواجه باشیم.


افزایش 23 درصدی تردد در راه‌های استان قزوین
محمودی در ادامه افزود: برابر آمار ثبت شده توسط دستگاه های تردد شمار استان از آغاز طرح نوروزی تا کنون 17 میلیون و 420 هزار دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی قزوین عبور کرده اند که میانگین روزانه بیش از یک میلیون و 25 هزار تردد در روز ثبت شده است.

فرمانده انتظامی استان در پایان تاکید کرد: با توجه به افزایش 22.8 درصدی تردد نسبت به سال گذشته، پیش بینی می‌شود طی روزهای پایانی تعطیلات که از روز آینده خواهد بود حجم تردد به صورت چشمگیری افزایش یابد لذا توصیه می‌شود مسافران محترم سفر خود را مدیریت و بازگشت را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان