۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین برپایی مراسم وفات "حضرت زینب (س)" در ۱۳۲ امامزاده و بقعه متبرکه
کد خبر: ۲۹۹۴۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۲ ساعت: ۱۴:۱۸ ↗ لینک کوتاه

به همت اداره اوقاف قزوین برگزار می‌شود؛

برپایی مراسم وفات "حضرت زینب (س)" در ۱۳۲ امامزاده و بقعه متبرکه

به همت اداره اوقاف قزوین مراسم وفات "حضرت زینب (س)" در ۱۳۲ امامزاده و بقعه متبرکه قزوین برگزار می‌شود.

برپایی مراسم وفات "حضرت زینب (س)" در ۱۳۲ امامزاده و بقعه متبرکه
حجت الاسلام غلامرضا عادل، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با بیان اینکه ماه رجب هفتمین ماه از ماه‌های قمری، ماهی بسیار شریف و از ماه های حرام است، اظهار کرد: این ماه، ماه ریزیش رحمت الهی و میهمانی خصوصی خداوند متعال بوده است.

وی با بیان اینکه اوقاف قزوین در جهت بهره مندی عموم مردم از برکات این ایام و تقویت روحیه و انگیزه معنوی و تقویت باورهای اعتقادی جوانان و نوجوانان برنامه های ویژه ای را در بیش از 132 امامزاده و بقعه متبرکه برگزار می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: برگزاری مراسم جشن و سرور در این ماه از جمله جشن ولادت امام محمد باقر (ع) و جواد الائمه (ع)، خصوصا برنامه‌های ویژه در جهت برپایی با شکوه مراسم سالروز ولادت امیر المونین علی (ع) را می‌توان نام برد.

عادل با بیان اینکه 15 ماه رجب سالروز وفات حضرت زینب (س) است، ابراز کرد: مراسم عزای وفات این پیام آور کربلا و اسوه صبر و استقامت در 132 بقعه و امامزاده قزوین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بهره گیری از سخنرانان مطرح کشوری و استانی، بیان فضائل و مناقب آن حضرت، مداحی مداحان ولایی و برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی در امامزادگان جلوه ویژه ای را در این روزبه تصویر خواهد کشید.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین از مراسم ویژه در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) به عنوان ویزه برنامه وفات حضرت زینب (س)یاد کرد و افزود: ویژه برنامه سوگواری وفات حضرت زینب(س)با سخنرانی حجت الاسلام فرمانی و بانوای ذاکرین اهل بیت یکشنبه12فروردین بعدازنمازمغرب وعشاء درآستان مقدس امام زاده حسین(ع)قزوین برگزار می‌شود. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان