۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین برگزاري نمايشگاه‌هاي دائمي با برندهای توليدي ضروری است
کد خبر: ۲۹۸۹۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت: ۱۰:۴۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

برگزاري نمايشگاه‌هاي دائمي با برندهای توليدي ضروری است

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی با کیفیت و استاندارد باید با برگزاري نمايشگاه‌هاي دائمي براي برندهای توليدي مستقر در شهرك‌هاي صنعتي قزوين ضروری است.

برگزاري نمايشگاه‌هاي دائمي با برندهای توليدي ضروری است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حميدرضا خانپور، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قزوین در حاشيه ديدارهاي نوروزي با نماينده ولي فقيه در استان با توجه به نامگذاري سال جديد به نام " حمايت از كالاي ايراني" از سوي مقام معظم رهبري اظهار کرد: با توجه به نقش مهم صنايع كوچك در توليد ملی و اشتغال پایدار جوانان و در راستای حمايت از توليد ملي و تشويق عموم مردم به خريد كالاي إيرانی نمايشگاه‌هاي دائمي براي برندهای توليدي در سطح شهركهاي صنعتي ضوری است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه در شهرك‌هاي صنعتي در مسير كريدور اقتصادي و تردد مسافران مي‌تواند نقطه عطفي براي حمايت از كارگران شاغل در واحدهاي توليدي براي خريد كالاي ايراني باشد.

این مسئول برگزاري تورهای صنعتي براي دانش آموزان، دانش جويان، اساتيد دانشگاه‌ها، اصناف براي آشنايی مردم با توليدات داخلي و نحوه توليد و اشتغال جوانان إيجاد شده توسط واحدها و صنعتگران، عرضه محصولات خوشه‌هاي صنعتي و تولیدات آنها با برند مشترک در نمايشگاه‌هاي استاني و ملي و برگزاری نمایشگاه فصلی از محصولات با کیفیت و استاندارد و معرفی واحدهای نمونه و برتر استاني در سطح کشور در زمینه تولید صادرات محور را از ديگر برنامه‌هاي حمايتي دانست.

رئيس هيئت مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي استان با اشاره به جذب سرمايه گذاري خارجي گفت: حمايت از جذب سرمايه گذاران خارجي با ارائه مشوق‌هاي جديد با هدف تولید ملي صادرات محور، ايجاد اشتغال براي جوانان و جلوگیری از واردات بی رویه و قاچاق كالا ميسر مي‌شود.

خانپور اذعان کرد: حضور كارشناسان و توليد كنندگان برند ايراني با نمونه محصولات و مزاياي آن در برنامه‌هاي تلويزيوني و راديويي در راستاي حمايت از توليد ملي و خريد كالاي ايراني با كيفيت و استاندارد در راستای شناخت، فرهنگ سازی و نهادینه کردن خرید کالای ایرانی در بین آحاد جامعه و خانواده‌ها باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان