۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اردوی راهیان نور، مانع تحریف رشادت‌های رزمندگان می‌شود
کد خبر: ۲۹۸۹۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت: ۱۰:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان قزوین:

اردوی راهیان نور، مانع تحریف رشادت‌های رزمندگان می‌شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان قزوین گفت: هدف زائران از حضور در منطقه عملیاتی و یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس جلوگیری از تحریف و از یاد نبردن رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان است.

اردوی راهیان نور، مانع تحریف رشادت‌های رزمندگان می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حجت الاسلام علی معبودی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین در مراسم افتتاحیه کاروان راهیان نور سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در خرمشهر با تبریک سال نو اظهار کرد: مناطق عملیاتی دفاع مقدس، مکان بسیار مقدسی است که به خون هزاران شهید آغشته شده است که باید قدر آن را دانست.

وی افزود: هر ملتی برای خود نقطه عطفی دارد که تاریخ اسلام هم این نقطه مشهود است، پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از نقاط عطف این ملت است که سرنوشت کشور را به دست خود گرقتند و به نوعی استقلال یافتد.

این مسئول اذعان کرد: یکی دیگر از نقاط عطف ملت ایران همین دفاع مقدس هشت ساله بود که مانند برگ زرینی در دفتر ملت ایران ثبت شده است.

معبودی یادآور شد: در هر نقطه عطفی تحریف هم وجود دارد که در بحث دفاع مقدس برخی بدنبال این هستند که این رشادت‌ها و فداکاری‌ها از یاد ملت ایران برود و یا آن را وارونه جلوه دهند و نشان دهند که جنگ ما اشتباه بوده است و امروز هم می‌گویند در مقابل استکبار استقامت نکنیم و به دنبال سازش هستند.

وی تأکید کرد: هدف زائران از حضور در منطقه عملیاتی و یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس جلوگیری از تحریف و از یاد نبردن رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان قزوین با اشاره به دلایل پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: عواملی چون ایمان و توکل به خداوند متعال، رهبری امام خمینی (ره) که حقیقتا در وحدت و انسجام رزمندگان تاثیرگذار بود و عامل سوم حضور انسان‌های شجاع و با ایمان مانند شهید بابایی، همت که امروز مثل ستاره می‌درخشند، است.

معبودی عنوان کرد: به حول قوه الهی ملت ایران با توکل بخدا و ایمان با اراده مصمم زیر پرچم ولایت و به برکت خون شهدا هیچ آسیبی به این کشور نخواهد رسید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان