۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین کالای ایرانی نماینده اصلاح‌طلب را رسوا کرد
کد خبر: ۲۹۸۹۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت: ۹:۵۴ ↗ لینک کوتاه

بازهم دروغ‌گویی آقای نماینده؛

کالای ایرانی نماینده اصلاح‌طلب را رسوا کرد

صادقی در توئیت جدیدش با ارجاع به یک منبع ناشناس ادعا کرد که درهای پی وی سی سرویس بهداشتی حرم ساخت کشور اتریش هستند؛ دروغی که بلافاصله باعث رسوایی وی شد.

کالای ایرانی نماینده اصلاح‌طلب را رسوا کرد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، «محمود صادقی»، نماینده اصلاح‎طلبی که اغلب توئیت‌هایی فاقد اعتبار و غیر واقعی‎اش باعث جنجال در فضای مجازی می‌شود اینبار نیز پستی منتشر کرد که بعد از چند دقیقه توسط کاربران فضای مجازی راستی‌آزمایی و مشخص شد که وی در چندمین بار متوالی اشتباه کرده است.

صادقی در توئیت جدیدش با ارجاع به یک منبع کور( فردی که این نماینده وی را زائر حرم امام رضا(ع) نامید) ادعا کرد که درهای پی وی سی سرویس بهداشتی حرم ساخت کشور اتریش هستند. این ادعا سریعا توسط کاربران برملا شد و مشخص گردید که شرکت نامبرده یک شرکت ایرانی است که بر حسب اتفاق از جمله تولید کنندگان نمونه کشور محسوب می شود.

دروغ محمود صادقی که توسط کاربران فضای مجازی برملا شد

بیشتر بخوانید:

نماینده مجلسی که شعبه دوم آمدنیوز در ایران است+تصاویر

چه کسی بر رفتار نماینده حاشیه‌ساز فراکسیون امید نظارت می‌کند؟+عکس

حاشیه‌سازی‌های محمود صادقی آب به کدام آسیاب می‌ریزد؟ +فیلم و تصاویر

دشمنی و اتهام، توهین و نشر اکاذیب؛ همه فعالیت توئیتری یک نماینده +عکس

نماینده اصلاح‌طلب تهران در گذشته توئیت‌های مختلفی منتشر کرد که معروف ترین اشتباه وی که به تهمت‌پراکنی علیه یکی از مراجع عظام تقلید مربوط می شود، انتساب یک مفسد مالی به«آیت الله مکارم شیرازی» بود که توسط دفتر این مرجع تقلید پاسخ داده شد. این درحالی بود که پیش از این، چنین ادعای کذبی توسط ضدانقلاب مطرح شده بود که توسط  دفتر این مرجع تقلید پاسخ داده شد و صادقی بدون دقت در این موضوع اقدام به تهمت پراکنی کرد.

تهمت پراکنی‌های صادقی درباره قوه قضائیه که توسط «علی لاریجانی»، رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی پاسخ داده شد نیز از جمله موارد منفی در کارنامه کاری این نماینده اصلاح طلب است.

درهمین رابطه، لاریجانی در صحن علنی مجلس خطاب به صادقی گفت:

شما یک چیزی اضافه کرده‌اید و گفته‌اید بر اساس کدام قانون این مبالغ به یک حساب شخصی داده می‌شود؟ اینجا نقطه اتهام است؛ ببنید! وقتی وزیر اقتصاد می‌گوید آن سایت ضدانقلاب دروغ گفته است و این پول‌ها که در قوه قضائیه است به نام قوه قضائیه می‌باشد، از برادر عزیزمان آقای دکتر صادقی فرزند شهید صادقی عزیز نماینده مجلس انتظار نبود که آن را تائید کند

رئیس مجلس ادامه داد:

ضمنا به خاطر دارید شما به همراه آقای مازنی و آقای رحیمی نماینده تهران تشریف آوردید من خدمت‌ شما عرض کردم این حرف نادرست است و این پول‌ها به نام قوه قضائیه است و به نام شخص نیست؛ چرا اصلاح نکردید؟

همین اشتباهات باعث شده که صادقی در میان کاربران اجتماعی به عنوان یک فرد غیر معتبر از لحاظ اخبار واقعی و به عنوان فیک نیوز ایرانی شناخته شود . به همین سبب پس از هر توئیت صادقی بلافاصله شاهد واکنش کاربران شبکه اجتماعی توییتر برای راستی‌آزمایی و صحت ادعای وی هستیم که اغلب باعث رسوایی و افشای اشتباه فاحش این نماینده اصلاح‌طلب می‌شود.

در ادامه برخی از این واکنش‌ها به اشتباه فاحش صادقی را مشاهده می کنید:





انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان