۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین تردد بیش از یک میلیون خودرو در محورهای قزوین ثبت شد
کد خبر: ۲۹۸۸۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۵ ساعت: ۱۳:۴۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین:

تردد بیش از یک میلیون خودرو در محورهای قزوین ثبت شد

تردد یک میلیون و ۱۱۳ هزار دستگاه خودرو در محورهای قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت شد.

تردد بیش از یک میلیون خودرو در محورهای قزوین ثبت شد
سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از ظهر روز گذشته(شنبه) شاهد ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان بالاخص "آزاد راه "کرج به قزوین " و در آزاد راه "قزوین- رشت" و"قزوین به زنجان" به سمت پایتخت بوده ایم .

وی افزود: در 24 ساعت گذشته تردد یک میلیون و 113 هزار دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی قزوین توسط دستگاههای تردد شمار ثبت شده که بیشترین میزان تردد طی 10 روزه سپری شده از طرح نوروزی می باشد.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه پلیس راه بدون اغماض با رانندگان متخلف برخورد خواهد کرد از کلیه رانندگان درخواست کرد: ضمن همکاری با پلیس راه در طول مسیر سفر و رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی، در زمان خستگی و خواب آلودگی با هدایت خودرو به پارکینگ و استراحت کافی به سفر خود ادامه داده و از پارک کردن خودرو در لاین اضطرار آزادراه‌ها به جد خودداری کنند.

وی با تاکید بر قانونمند بودن رانندگان و نهادینه کردن فرهنگ الزام بودن احترام به قوانین در راستای رعایت حقوق خود و دیگران تصریح کرد: مسافران نوروزی زمان برگشت از سفر خود را برای کاهش ترافیک در جاده ها بالاخص در مبادی ورودی شهرهای مقصد مدیریت کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان