۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین پذیرش بیش از ۲۴ هزار نفر-روز در ستادهای اسکان فرهنگیان قزوین
کد خبر: ۲۹۸۸۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۵ ساعت: ۱۰:۱۷ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی آموزش و پرورش استان خبر داد:

پذیرش بیش از ۲۴ هزار نفر-روز در ستادهای اسکان فرهنگیان قزوین

سخنگوی آموزش و پرورش استان قزوین از پذیرش بیش از ۲۴ هزار نفر-روز در ستادهای اسکان فرهنگیان قزوین خبر داد و گفت: ۱۲۲۶۲ میهمان در قالب ۳۴۰۶ خانوار در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان، اسکان یافتند.

پذیرش بیش از ۲۴ هزار نفر-روز در ستادهای اسکان فرهنگیان قزوین
سیدحسین بی‌نیاز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در خصوص آمار پذیرش مسافران نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان اظهار کرد: از 28 اسفند سال 96 یعنی آغاز پذیرش میهمانان نوروزی تا تاریخ چهارم فروردین ماه امسال، بیش از 12262 میهمان در قالب 3406 خانوار در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان قزوین اسکان یافتند.

وی افزود: بر اساس آخرین آمارهای گزارش شده، بیش از 24602 نفر-روز از خدمات ارائه شده در ستاد اسکان فرهنگیان استان بهره‌مند شده‌اند.

سخنگوی آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: از مجموع مسافران نوروزی پذیرش شده در استان قزوین تاکنون، 2474 خانوار در قالب 8907 نفر فرهنگی و 796 خانوار در قالب 2866 نفر غیرفرهنگی هستند که شامل 17884 نفر روز فرهنگی و 5732 نفر روز غیرفرهنگی می‌باشند.

وی عنوان کرد: در مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان (خانه معلم) نیز از مجموع میهمانان و گردشگران، 489 نفر شامل 136 خانوار اسکان داده شده‌اند.

بی‌نیاز در پایان عنوان کرد: ستاد اسکان استان قزوین به منظور رفاه حال مسافران به ‌ویژه فرهنگیان، در ایام نوروز 81 واحد آموزشی شامل 792 کلاس درس را برای ارائه خدمات و اقامت مسافران نوروزی آماده کرده است.

انتهای پیام/ 7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان