۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تورهای یک روزه قزوین گردی برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۹۸۸۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۵ ساعت: ۶:۵۸ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت نوروز ۹۷؛

تورهای یک روزه قزوین گردی برگزار می‌شود

تورهای یک روزه قزوین گردی معرف جاذبه های گردشگری قزوین در نوروز۹۷ برگزار می‌شود.

تورهای یک روزه قزوین گردی برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ به منظور معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری قزوین به مسافران نوروزی، تورهای یک روزه قزوین‌گردی با حضورگردشگران در نوروز97 برگزار می‌شود.

در این تورها که به منظور معرفی کهن شهر قزوین و آشنایی گردشگران با پیشینه تاریخی، فرهنگی، طبیعی، آداب و رسوم و صنایع دستی و هنرهای سنتی قزوین هر روز در دونوبت صبح و بعدازظهر اجرا می‌شود، گردشگران از محل کاخ موزه چهل ستون با چند دستگاه اتوبوس به همراه راهنمای محلی از آثار و بناهای تاریخی شهر قزوین، کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع دستی بازدید می‌کنند.

گفتنی است؛ بازدید از خانه تاریخی یزدی، مسجد – مدرسه صالحیه، مدرسه تاریخی دیانت، آب انبار سردار بزرگ، مسجد – مدرسه حیدریه و مجموعه دولتخانه صفوی در نوبت صبح و بازدید از کلیسای کانتور، دروازه تهران قدیم، مسجد جامع، آب انبار حاج کاظم، خانه تاریخی زعیم، مسجد – مدرسه سردار و عمارت سپهدار در نوبت بعداز ظهر از برنامه‌های این تور به شمار می‌رود.

تورهای یک روزه قزوین گردی در ایام نوروز 97 صبح‌ها ساعت 10 و بعداز ظهرها ساعت 4 از محل کاخ موزه چهلستون قزوین پذیرای گردشگران و علاقمندان به تاریخ و فرهنگ کهن شهر قزوین است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان