۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تشکیل شورای هیئت مذهبی دختران قزوین/ اگر دغدغه دینی و الهی نداشته باشیم، کار ما ارزشی ندارد
کد خبر: ۲۹۵۵۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین تأکید کرد

تشکیل شورای هیئت مذهبی دختران قزوین/ اگر دغدغه دینی و الهی نداشته باشیم، کار ما ارزشی ندارد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: دختران فعال در حوزه فرهنگ دینی این ظرفیت را دارند که شورای هیئت مذهبی دختران قزوین را تشکیل دهند.

تشکیل شورای هیئت مذهبی دختران قزوین/ اگر دغدغه دینی و الهی نداشته باشیم، کار ما ارزشی ندارد
به گزارش  سرویس اجتماعی صبح قزوین، طاهره بیگم سیدی صبح امروز در مراسم تقدیر از دختران فعال در حوزه فرهنگ ضمن تبریک ایام رجبیه اظهار کرد: دختران فعال در حوزه فرهنگ دینی این ظرفیت را دارند که شورای هیئت مذهبی دختران قزوین را تشکیل دهند.
وی افزود: یک فعال فرهنگی باید در این امر تأمل کند که بعد از 35 سال چه موضوعی پیش آمده که مقام معظم رهبری موضوع فرهنگ را به عنوان دغدغه مطرح کرده‌اند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین بیان کرد: چه اتفاقی در زندگی ما رخ داده که نخست موضوع سبک زندگی از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح و حالا به عنوان دغدغه فرهنگی عنوان شده است.
سیدی با ضروری برشمردن اهمیت موضوعات فرهنگی ابراز کرد: ما هیچوقت آسیب‌‌شناسی نکرده‌ایم، بلکه باید راجع به این موضوع اتاق فکر و به معنای حقیقی و اصیل آن تشکیل شود.
این مسئول عنوان کرد: ما باید برای انجام کار فرهنگی به عنوان یک امر مهم برنامه‌ریزی کنیم و اگر دغدغه دینی و الهی نداشته باشیم، کار ما ارزشی ندارد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین ادامه داد: شاید ما طی این 35 سال پس از پیروزی انقلاب به اندازه حالا بحران فرهنگی نداشته‌ایم، که از دلایل آن هجمه‌های پی‌در‌پی دشمنان اسلام در سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای است، پس لازم است در کارها و بحث‌های فرهنگی هر کجا لازم شد، وارد شویم و به جای قیل و قال به دنبال طراحی و اجرای طرح‌های عمیق و اثربخش باشیم.
سیدی خطاب به جوانان بیان کرد: حتی با وجود اختلاف سلایق، باید بیدار باشید و موقعیت زمانی را بشناسید و اهمیت وجودی خودتان را بدانید و همدلی و اتحاد داشته باشید.
این مسئول از تلاش‌های جوانان فعال فرهنگی تقدیر و تشکر کرد و خواستار هم‌اندیشی بیشتر با فعالان حوزه فرهنگ شد.
منبع: سایت استانداری انتهای پیام/3007

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان