۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آرامش بهاري قزوین را فرا می گیرد
کد خبر: ۲۹۰۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در ایام نوروز ؛

آرامش بهاري قزوین را فرا می گیرد

با آغاز سال نو، طرح نوروزي آرامش بهاري در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبركه استان قزوين برگزار خواهد شد.

آرامش بهاري قزوین را فرا می گیرد

به گزارش صبح قزوین: نادر محمدي معاون گردشگري ميراث فرهنگي،‌ صنايع دستي و گردشگري استان قزوين با اعلام اجرای طرح نوروزی گفت: گردشگري مذهبي يكي از انواع گردشگري است كه در ايران با توجه به وجود امامزادگان و بقاع متبركه فراواني كه وجود دارد مي‌توان از اين پتانسيل در جهت جذب توريسم و اجراي برنامه‌هاي فرهنگي بهره ‌برد.

محمدی اعلام کرد:این طرح با همكاري اداره كل اوقاف و امور خيريه استان قزوين در ایام تعطیلات از فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه با عنوان "طرح نوروزی آرامش بهاری" در استان برنامه‌هاي متنوعي اجرا خواهد شد.

وی هدف از این طرح را تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی دانست و تصریح کرد: طرح آرامش بهاری با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزیدر جهت ارتقاء سطح فکری، فرهنگی زائرین و مسافران نوروزی، احیاء تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی به هموطنان در ایام نوروز اجرا میگردد.

معاون گردشگري ميراث فرهنگي،‌ صنايع دستي و گردشگري استان قزوين افزود: برگزاری مراسم ویژه تحویل سال نو در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه، پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی، عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا و تهیه هفت سین قرآنی و معنوی در اين اماكن متبركه از برنامه تحویل سال نو در اين طرح است كه توسط همكاران اداره كل اوقاف و امور خيريه اجرا خواهد شد.

محمدی ابراز امیدواری کرد این طرح در راستای خدمت رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقه مندی براي زائران بقاع و اماکن متبرکه در قزوین برگزار شود.

انتهای خبر/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان