۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین برهم زنندگان نظم عمومی تا ۱۷ فروردین بازداشت می شوند
کد خبر: ۲۸۹۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین:

برهم زنندگان نظم عمومی تا ۱۷ فروردین بازداشت می شوند

عسگری گفت: کسانی که در شب چهارشنبه آخر سال توسط ماموران انتظامی دستگیر شوند تا ۱۷ فروردین ماه در اختیار پلیس و مقام قضایی خواهند بود.

برهم زنندگان نظم عمومی تا ۱۷ فروردین بازداشت می شوند
به گزارش صبح قزوین، عسگری معاون اجتماعی فرماندهی استان قزوین گفت: خانواده ها باید در شب چارشنبه آخر سال مراقب فرزندان خود باشند و در کنار فرندان خودت باشند و آنها را کنترل کنند.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی قطعاً مخالف شادی افراد نیست ولی اگر کسانی بخواهند نظم عمومی را بر هم بزنند با آنها برخورد صورت می گیرد.
این مسئول بیان کرد: با توجه به هماهنگی که با مقام قضایی صورت گرفته است افرادی که در شب چهارشنبه آخر سال توسط ماموران انتظامی دستگیر شوند تا 17 فروردین ماه در اختیار پلیس و مقام قضایی خواهند بود.
خوشبختانه طي چند سال اخير با هوشمندي و مراقبت خانواده ها و همچنين فعاليت هاي نيروي انتظامي که همواره در کنار مردم قرار دارد، سوانح و حوادث چهارشنبه آخر سال که رسم ديرين ايرانيان است، کاهش داشته است.
نيروي انتظامي همواره خواستار توجه جدي خانواده‌ها بر امر پيشگيري از بروز حوادث هولناك است، چراکه کوچکترين حادثه باعث تلخ کامي و از بين رفتن شادي عيد باستاني مي شود.
پليس هيچگاه با تخليه هيجان جوانان مخالف نيست و در عين حال آن را بهانه اي براي ايجاد فضايي شاد، مي داند که البته اين امر بايد با نظارت و کنترل دقيق خانواده ها باشد تا نگراني و تجربه تلخي را رقم نزند.
نگاه نيروي انتظامي به چهارشنبه آخر سال، نگاه اجتماعي است و به هيچ عنوان نگاه امنيتي ندارد؛ تنها خط قرمز پليس بستن خيابان، ميادين، ايجاد مزاحمت و اعمال خارج از دايره عرف و قانون براي شهروندان است.
نيروي انتظامي براي از بين بردن دغدغه خانواده ها، همانند سال هاي گذشته با تجمعات، مزاحمت براي مردم، اوباش گري، رفتارهاي ناپسند و خطر آفرين، ايجاد راهبندان، سد معبر، مزاحمت و پرتاب مواد محترقه و آتش‌زا، اختلال در نظم و امنيت عمومي و .
.
.
برخورد قاطع و جدي مي کند، چرا که ايجاد امنيت مطالبه بحق آحاد مردم از متوليان برقراري نظم است.
انتهای پیام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان