۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین قالیباف: آب‌گیری دریاچه چیتگر بهار ۹۲/ تهران را شسته و رفته تحویل می‌دهم
کد خبر: ۲۸۶۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

قالیباف: آب‌گیری دریاچه چیتگر بهار ۹۲/ تهران را شسته و رفته تحویل می‌دهم

شهردار تهران گفت که آب‌گیری دریاچه چیتگر همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) در بهار سال ۹۲ آغاز می‌شود.

قالیباف: آب‌گیری دریاچه چیتگر بهار ۹۲/ تهران را شسته و رفته تحویل می‌دهم
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف گفت که پروژه‌هایی نظیر باغ کتاب تهران، بزرگترین مرکز تئاتر حرفه‌ای کشور، پارک اکو  و بزرگراه صدر و نیایش سال آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.
وی ادامه داد: سال آینده، سال امید برای همه خواهد بود گفت :در سال 92 پروژه‌های عمرانی بزرگی در تهران به بهره‌برداری خواهند رسید که بزرگترین آنها بزرگره امام علی (ع) است که 27 کیلومتر طول دارد و از شمال تا جنوب پایتخت احداث شده است.
به گفته شهردار تهران، بزرگراه امام علی (ع) در 14 خط عبوری تندرو و با بیش از 57 پل در طول کل مسیر همزمان با میلاد امام علی (ع) آماده بهره‌برداری می شود.
قالیباف قول داد که قبل از اتمام این دوره مدیریت شهری هیچ پروژه کوچک و بزرگی به صورت نیمه تمام باقی نماند و شهر تهران را شسته و رفته تحویل خواهیم داد.
قالیباف در بخش دیگر سخنانش به بهره‌برداری از قطعه پایانی بزرگراه آزادگان اشاره کرد و گفت:‌ آزادگان پرترافیک‌ترین بزرگراه کشور است که خودروهای سنگین بسیاری از این معبر عبور می‌کنند.
قالیباف ادامه داد: پیش از مسئولیت شهرداری تهران فکر نمی‌کردم که بزرگراه آزادگان نیمه تمام باشد، اما پس از به عهده گرفتن مسئولیت شهرداری تهران احداث تندروهای بزرگراه آزادگان را در اولویت کاری‌ام قرار داده‌ام و در جریان احداث این پروژه نیز از مشکلات متعددی همچون آبرفتی بودن خاک این منطقه و تبدیل این اراضی به محل تخلیه نخاله و همینطور شرایط فنی ویژه این بزرگراه اطلاع یافتم.
به گفته قالیباف،در برخی از نقاط این بزرگراه حتی بیش از 12 متر خاک برداری انجام شد تا زیرسازی مناسبی برای بزرگراه صورت گیرد.
شهردار تهرانبا بیان اینکه بزرگراه آزادگان یکی از حادثه‌خیزترین معابر شهر تهران بود گفت: مقام معظم رهبری نیز روز گذشته تاکید کردند که مسئولان باید کاری کنند که مردم در آستانه تعطیلات شاد باشند.
مسئولان شهرداری تهران هم تلاش کردند به وعده خود عمل کرده و پیش از آغاز سفرهای نوروزی بخش باقیمانده از بزرگراه آزادگان را به بهره‌برداری برسانند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان