۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کشف یکصد فقره سرقت داخل خودرو با دستگیری ۱۶ سارق در قزوین
کد خبر: ۲۸۳۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کشف یکصد فقره سرقت داخل خودرو با دستگیری ۱۶ سارق در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین صبح امروز از دستگیری ۱۶ سارق و کشف یکصد فقره سرقت داخل خودرو در چند روز گذشته در استان خبر داد .

کشف یکصد فقره سرقت داخل خودرو با دستگیری ۱۶ سارق در قزوین
به گزارش صبح قزوین سردار مسعود جعفری نسب ساعتی پیش اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن در قزوین ، ماموران این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی ،ماموران کلانتری 14 قزوین 4 سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کرده که متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب 43 فقره سرقت داخل خودرو و قطعات آن معترف شدند.
فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد با تلاش ماموران انتظامی کلانتری 13 نیز 3 سارق داخل خودرو دستگیر و 20 فقره از این نوع سرقت کشف شد.
سردار جعفری نسب اضافه کرد: همچنین ماموران کلانتری11 قزوین  نیز روز گذشته با دستگیری 2 سارق موفق به کشف 13 فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان شدند.
این مقام مسئول دستگیری یک سارق و کشف 9 فقره سرقت داخل خودرو توسط ماموران کلانتری 12 قزوین را از دیگر اقدامات پلیس در این شهرستان برشمرد.
وی بیان داشت: در شهرستان البرز نیز ماموران انتظامی این شهرستان موفق شدند 6 سارق سابقه دار را دستگیر که متهمان به ارتکاب 16 فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن در این شهرستان معترف شدند.
انتهای پیام/1005/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان