۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین وصیت نامه شهید اصغر مظفری
کد خبر: ۲۸۳۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

وصیت نامه شهید اصغر مظفری

، امام خمینی خود موهبتی است الهی و خدا به خاطر او برما ملت نیز الطاف خود را گسترده است ولی باید دید ما از این همه موهبت الهی واین نعمت بزرگ (وجود رهبری آگاه)چگونه نگهداری وپاسداری می کنیم.

وصیت نامه  شهید اصغر مظفری

به گزارش صبح قزوین،

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اللهم صل علی محمد واله و بلغبه ایمانی اکمل الایمان .
واجعل یقینی افضل الیقین وانته بقیتی الی احسن لا نتات وبعملی الی احسن الاعمال

((اللهم اجعلنی من انصاره و اعوانه و الذآبین عنه و المسار عین الیه فی تضآء حوائجه و المتثلین لا وامره و المحامین عنه والسابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه ، اللهم ان حال بینی و بینه الموت الذی جعلته علی عبادک حتماً مقیضاً فاخرجنی من قبری مؤه تزراً کفنی شاهراً ستفی مجرداً قناتی ملبیا دعوةالداعی فی الحاضر والبادی))

 

((پروردگارا مرا از انصاریان و یاران آن بزرگوار (امام زمان مهدی (عج) قرارده و ازآنان که از او دفاع می کنند و از پس انجام مقاصدش می شتابند و اوامرش را اتثال و از وی حمایت کرده و به جانب اراده اش مشتاقانه سبقت  می کنند.

و در حضور حضرتش (و در رکاب ظفرانتاش)به درجه رفیع شهادت میرسند مرا از آنان مقرر فرما ، پروردگارا اگر میان من و او موت که بر تمام بندگانت قضای حتمی قرار داده ای جدائی افکند ، پس مرا از قبر برانگیزد در حالی که گفتم مرا از خود کرده و شمشیرم را از نیام برکشیده و لبیک گویان دعوتش را که بر تمام مردم شهر ودیار عالم لازم الاجابه است اجابت کنم.
                                   

((الله اکبر خمینی رهبر))                                           

 

در این برحه از زمان اسلام و مسلمانان ،و دیگر در بوته آزمایش قرار گرفته اند و پس از امتحان اولیه (انقلاب)حالا امتحانی مشکل رویاروی مسلمانان ایران است (نگهداری انقلاب)امتحانی که جهت قبولی آن باید از همه چیز دست کشید و باید خالص باشد و مخلطانه پیش رفت بایند همه چیز را کنار گذاشت تا توانست پیروز شد.

خدا در این دو سال به من لطف زیادی کرده است که البته آن هم به خاطر امام است ، امام خمینی خود موهبتی است الهی و خدا به خاطر او برما ملت نیز الطاف خود را گسترده است ولی باید دید ما از این همه موهبت الهی واین نعمت بزرگ (وجود رهبری آگاه)چگونه نگهداری وپاسداری می کنیم و چگونه قدر این همه نعمت را می دانیم.
                                          

اکنون زمان، زمان پیامبر اکرم(ص)و ایران مدینه و جنگ ،جنگ احزاب است چرا که تمام ملل و احزاب دنیا از خارج و ستون پنجم (منافقین،توده ای ها،   چپی ها،راستی ها،کومله،و.
.
.
)حتی بازاریان احتکارگر و گران فروش وسیاسی کارانی که با اختلاف انداختن وشلوغ کردن سعی در تضعیف دولت،رئیس جمهور،روحانیون مبارز واصیل را دارند تا شاید دری به تخته بخورد و آنها روی کار بیایند .

 همه دست به دست هم داده اند تا نگذارند این انقلاب اسلامی روی پای خود بایستد وجهانگیر شود ولی ای برادر و ای خواهر باید بدانیم که ما هرگز از خارج و خارجی هرچقدر هم که قوی باشد شکست نخواهیم خورد مگراینکه منافقین داخلی در بین ما مردم تفرقه بیندازد و از داخل بر ما ضربه بزنند البته باید با وجود امامی آگاه، هوشیار، فداکارو دلسوز هرگزنخواهیم توانست به این مقصود شوم خود برسند.

اما باید همیشه پشت سر رهبرمان همانگونه که در گذشته بوده ایم قدم برداریم و فقط خط ولایت فقیه را که همان خط الله و خط امام است دنبال کنیم هرگز نباید وابسته به یک گروه و دسته وخوب ،چرا که با جدا شدنمان به ضد انقلاب کمک می کنیم ما باید همیشه یکی باشیم.
                                                                                         

پروردگارا تو اموری که اهتمام به آنها مرا به دنیا مشغول میسازد کفایت فرما و در مقابل مرا به کاری برای آنم آفریده ای بپردازم و مرا از خلق بی نیاز گردان ورزق وسیع عطا فرما به عبادت خالص خود مشغولم فرما وعبادتم را به غرور باطل ساز.
                                                                                                        

به انتظار مهدی (عج)و جهانی شدن اسلام وپیروزی مسلمانان در جهان          

"الله اکبر خمینی رهبر"

گردآوری:  قموشی

انتهای پیام/2002/خ  

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان