۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اگر مسئولان تابع ولایت بودند امروز دچار تحریم نبودیم
کد خبر: ۲۷۹۹۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین:

اگر مسئولان تابع ولایت بودند امروز دچار تحریم نبودیم

سردار آبنوش گفت: امروز دشمن از راه اقتصاد در صدد وارد کردن ضربه به انقلاب است، از این رو اگر تمکین و توجه مسئولان در طول سال های گذشته بر اجرایی کردن فرمایشات رهبری بود بی شک در حال حاضر درگیر مسائلی همچون تحریم‌ نبودیم و اقتصاد کشور نیز مانند پایه دفاعی ما قوی و قدرتمند بود.

اگر مسئولان تابع ولایت بودند امروز دچار تحریم نبودیم
سردار سالار آبنوش در نشست خبری روز گذشته خود که به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن جلسات سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: مقام معظم رهبری به عنوان دیده بان انقلاب در حال رصد وقایع و توطئه های دشمن هستند از این رو در چند سال اخیر اقتصاد کلیدواژه نامگذاری سالانه از سوی ایشان بوده که بیانگر اهمیت موضوع است.

IMG11241986

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین تصریح کرد: در شان ملت ایران نیست که مشکلات اقتصادی داشته باشند چرا که مردم ما بهترین و آگاه ترین ملت ها هستند از این رو نباید سختی و فشاری بی جا متحمل شوند.
وی همچنین با اشاره به نامگذاری متوالی چند سال اخیر حول محور اقتصاد از سوی رهبر انقلاب خاطر نشان کرد: در طول 14 سال اخیر، مقام معظم رهبری توجه به اقتصاد را به عنوان یکی از راهبردهای اصلی پیشرفت کشور بر شمردند و مسئولان را برای توجه و برنامه ریزی در این بخش فراخواندند.
اما مسئولان توجه جدی به آن نداشتند.
برای همین معظم له خود وارد میدان شدند و سیاست های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند.
سردار آبنوش ادامه داد: امروز دشمن از راه اقتصاد در صدد ضربه وارد کردن به انقلاب اسلامی است از این رو اگر تمکین و توجه مسئولان در طول سال های گذشته بر این مقوله و اجرایی کردن فرمایشات رهبری بود بی شک در حال حاضر درگیر مسائلی همچون تحریم‌ نبودیم و اقتصاد کشور نیز مانند پایه دفاعی ما قوی و قدرتمند بود.
این مقام مسئول با اشاره به نامگذاری سال جدید گفت: در این نامگذاری چهار مؤلفه "اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی" مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است.
همه مسئولان و آحاد مردم باید بر این چهار مؤلفه توجه ویژه داشته باشند تا اهداف در نظر گرفته شده محقق شود.
وی خاطر نشان کرد: عزم ملی و مدیریت جهادی همان اقدام بسیجی گونه است که در طول انقلاب بارها از سوی ملت بسیجی ایران شاهد آن بوده ایم.
مدیران و مسئولان نیز باید با مدیریت از نوع جهادی و عزم والا همانند بسیجیان حرکت رو به جلو داشته باشند.
سردار آبنوش تاکید کرد: مسئولان باید بسترهای اقتصاد مقاومتی و زمینه به بار نشستن عنوان امسال را فراهم آورند.
وی با انتقاد از سیستم بانکی کشور بیان کرد: بانک ها باید به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی پیش بروند نه اینکه خود را بر ثروت اندوزی بیشتر و رقابت با سایر بانک ها مشغول سازند.
فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با بانوان ابراز داشت: رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند "زنان مسئولیت‌های مهم تربیت بشری را برعهده دارند در حالی که دشمن به دنبال برهم زدن این معادله با نام تجددگرایی است.
" این مقام مسئول با اشاره به نقش رسانه ها در مقابله با جنگ نرم دشمن تصریح کرد: جنگ نرم یک مقوله دائمی است که در هر برهه ای از زمان شیوه ای خاص داشته است.
لذا رسانه های متعهد عقبه یک جریان ارزشی هستند و باید برای بیان واقعیت ها به گونه ای عمل کنند که دشمن سوء استفاده نکند.
وی بیان کرد: رسانه ها برای ساماندهی در جنگ نرم دشمن نقش مهمی دارند تا توطئه ها خنثی شود از این رو امیدواریم با هوشیاری و حفظ وحدت، رسانه ها به گونه ای حرکت کنند تا خوراکی برای دشمن تهیه نشود و انقلاب آسیب نبیند.
انتهای پیام/2004/ح

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان