۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مراکز اطلاع رسانی گردشگری قزوین فعال می شود
کد خبر: ۲۷۸۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

بيرانوند:

مراکز اطلاع رسانی گردشگری قزوین فعال می شود

به منظور اطلاع رساني به گردشگران نوروزي سال ۹۲ مراكز اطلاع رساني گردشگري استان قزوين به مسافران خدمات مطلوب ارائه مي‌دهند.

مراکز اطلاع رسانی گردشگری قزوین فعال می شود

به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان گردشگری استان، اسدا.
.
.
بيرانوندمدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين با اعلام سازمان دهی 40مركز اطلاع رساني گردشگري استان قزوين در خدمت گردشگران نوروز 92 گفت:در راستای بهینه سازی خدمات جهت اطلاع رساني، امکانات رفاهی و اقامتي و معرفي استان در مبادی ورودی، مراكز اطلاع رساني گردشگري به صورت ويژه فعاليت مي‌كنند.

وی با اشاره به كارهاي صورت گرفته در این مراکز گفت: با همکاری و هماهنگی‌هایی به عمل آمده با دستگاه‌های مرتبط با ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در سطح استان 40 مركز اطلاع رساني تجهيز و نحوه اطلاع رسانی و خدمات‌دهی بر اساس امکانات فراهم شده توسط ستاد به گردشگران ارائه مي‌شود تا مسافران براي برنامه‌ريزي سفر با مشكل روبرو نشوند و بتوانند از زمان خود براي ديدار از استان و برنامه‌هاي فرهنگي شاد نوروزي استفاده نمايند.

شایان ذکر است: استان قزوین از نظر موقعیت استراتژیکی یعنی قرار گرفتن بر سر راه تمدن شرق، غرب و شمال كشور باعث شده تا آثار تاريخي بسيار متعدد و متنوعی در اين استان بنا شود که مطالعات باستان شناسي و اشیای به دست آمده از دشت قزوین مبین پيشینه ارزشمند تاريخي در دوره‌های مختلف می‌باشد که گردشگران زیادی را به خود جذب نموده است.

انتهای خبر/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان