۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تقویت فرهنگ و رشد اقتصادی در کنار هم زمینه ساز پیشرفت کشور است
کد خبر: ۲۷۶۴۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای شهر محمدیه:

تقویت فرهنگ و رشد اقتصادی در کنار هم زمینه ساز پیشرفت کشور است

علی کاظمی علی آبادی گفت: تجربه نشان داده صرف داشتن رشد اقتصادی و اقدامات خوب اقتصادی نمی توان جامعه را به اهداف متعالی رساند زیرا شالوده همه کارهای اساسی در کشور تقویت فرهنگ و باورهای ملی ومذهبی کشور است.

 تقویت فرهنگ و رشد اقتصادی در کنار هم زمینه ساز پیشرفت کشور است
علی کاظمی علی آبادی، رئیس شورای شهر محمدیه، در گفت وگو با خبرنگار صبح قزوین، همت مسئولین را در راستای داشتن مدیریت جهادی لازم دانست و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با درایت، تدبیر و اشرافی که به مسائل و مشکلات کشور دارند نامگذاری هر سال را بنا به ضرورت و نیاز واقعی از جنبه های قابل توجه کشور تعیین می کنند و مردم و دولتمردان را با نگاه حکیمانه ای که دارند، به سوی هدف اصلی رهنمون می سازند.
وی افزود: حل مشکل اقتصادی کشور در شرایط تحریم و محدودیت های دیگر، توجه به معیشت مردم و ایجاد رونق اقتصادی از نکته های بسیار دقیق و قابل توجهی است که باید در حوزه کاری مدیران قرار و برنامه ریزی ها در این راستا صورت گیرد.
این مسئول با بیان اینکه رهبری ضرورت حل مشکلات اقتصادی را برای کشور در این شرایط حساس و با رویکرد اقتصاد مقاومتی لازم دیدند اذعان داشت: عزم ملی همگان در زمینه تقویت بنیه اقتصادی کشور در عرصه های مختلف تولیدی، صنعتی و کشاورزی نیاز است اما نگاه حکیمانه و مدبرانه معظم له، ضرورت تقویت زیر ساخت اساسی و اصلی دیگری را آشکار می نماید که همانا فرهنگ است.
کاظمی در ادامه افزود: تجربه نشان داده صرف داشتن رشد اقتصادی و اقدامات خوب اقتصادی نمی توان جامعه را به اهداف متعالی رساند زیرا شالوده همه کارهای اساسی در کشور تقویت فرهنگ و باورهای ملی ومذهبی کشور است که این دو موضوع اگر همراه هم و با هم رشد چشمگیر داشته باشند، موفقیت و آسایش واقعی را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه کشور ایران دارای فرهنگ غنی است و سفارش رهبری ضرورت قدردانی و تقویت این فرهنگ را نشان می دهد خاطرنشان کرد: باید مدیران فرهنگی شرایطی را فراهم آورند تا در تمامی حوزه ها با پاسداشت وگسترش فرهنگ اسلامی و ایرانی که هدفش ساختن انسانی آرمانی، گرانقدر خداجو و تعالی گراست، فرهنگ متعارف جامعه فرهنگی شود تا مخلوق را به خالق و حقیقت واقعی زندگی برساند.
رئیس شورای شهر محمدیه تاکید کرد: وظیفه همه ماست که با مدیریت جهادی در برنامه ریزی های خود فرهنگ کشور را به سمتی پیش بریم که ملتی وطن خواه، غیور، مقاوم و در عین حال دانش دوست و متدین، اقتصاد گرا، با فرهنگ و متدین را برای خود حفظ کنیم.
رئیس شورای شهر محمدیه در پایان گفت: تلاش همه ما به عنوان مدیران کوچکی از سطح مدیریت کلان کشور این است که در عمل به نامگذاری امسال فقط شعاری عمل نکنیم و با حمایت از اقدامات فرهنگی در سطح شهر و به کار بردن اقتصاد مقاومتی در مصوبات خود در این مسیر قدم برداریم.
انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان