۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین اقدامات صرفا تبلغاتی تاثیری در تحقق شعار سال ندارد
کد خبر: ۲۷۳۶۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲ ساعت: ۱۱:۱۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین:

اقدامات صرفا تبلغاتی تاثیری در تحقق شعار سال ندارد

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: با اجرای کارهایی که صرفا جنبه تبلیغاتی دارند نمی‌توان گام مثبت و اساسی برای تحقق شعار سال برداشت و باید برای محقق شدن آن اقدامات جدی انجام داد.

اقدامات صرفا تبلغاتی تاثیری در تحقق شعار سال ندارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب ظهر امروز(پنج شنبه) با ارسال نامه ای به ستادهای نماز جمعه استان قزوین ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو مسئولان و اعضای ستاد را به تبیین و اجرای دقیق و عملیاتی شعار سال دعوت کرد.

در متن این نامه از مسئولان و اعضای ستادهای نماز جمعه استان قزوین خواسته شده تا به دور از اقداماتی که صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و با اجرای برنامه‌ها و اقدامات عملیاتی مقدمات لازم را برای تحقق و نهادینه شدن شعار سال 97 انجام دهند.

اجرای برنامه‌های جانبی در نماز جمعه برای تحقق شعار سال و برپائی نمایشگاه‌هایی در راستای حمایت از کالای ایرانی از دیگر مواردی بود که در این نامه به آن پرداخته شده است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خرید وسایل و تجهیزات خارجی که تولید داخلی آن وجود دارد را در ستادهای نمازجمعه ممنوع اعلام کرده و خواستار برنامه ریزی مناسب برای تحقق و عملیاتی شدن شعار سال را با مشورت ها و راهنمایی های امام جمعه هر شهر شده است.

وی اذعان کرد: با اجرای کارهایی که صرفا جنبه تبلیغاتی دارند نمی‌توان گام مثبت و اساسی برای تحقق شعار سال برداشت و باید برای محقق شدن آن اقدامات جدی انجام داد.

این مسئول افزود: تولید با کیفیت محصولات در کشور و خرید آن به وسیله عامه مردم می‌تواند سبب رونق و شکوفایی اقتصاد کشور شود که در این رابطه تمامی مسئولان و مردم باید به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

فاطمی نسب گفت: امیدواریم با تحقق شعار سال سبب رونق و شکوفایی اقتصادی در کشور و از بین رفتن مشکلات اقتصادی در بین مردم شویم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان