۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بهترین الگو برای ائمه جمعه، مقام معظم رهبری است
کد خبر: ۲۷۳۲۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ساعت: ۱۵:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین:

بهترین الگو برای ائمه جمعه، مقام معظم رهبری است

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: بهترین الگو برای ائمه جمعه، مقام معظم رهبری است که با نگاه پدرانه به مسائل نگاه کرده و امور را مدیریت می‌کنند.

بهترین الگو برای ائمه جمعه، مقام معظم رهبری است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام روح اله فاطمی‌نسب ظهر امروز(یکشنبه) در جلسه ستاد نمازجمعه شهر بوئین‌زهرا که با حضور امام‌جمعه، فرماندار و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد؛ با تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو با اشاره به مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های امام جمعه و نیز وظیفه اعضای ستاد نماز جمعه اظهار کرد: امام جمعه در هر شهر برای اقشار مختلف مردم و سلایق سیاسی که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند؛ جایگاه پدری دارد.

وی افزود: جامعه نیز همچون خانواده، تمام اعضای آن مانند یکدیگر نیستند و سلایق و علایق مختلفی در جامعه زندگی می‌کنند، بنابراین امام جمعه باید بتوانند تمامی این سلایق که گاهی اوقات تند و یا کند می‌شوند را مدیریت و یکی را دعوت به نظم و دیگری را دعوت به آرامش کند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: امام جمعه باید با حفظ اصول انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، از ورود به جریانات سیاسی خودداری کند و به تمامی مسائل به دید پدرانه نگاه کند.

فاطمی‌نسب بیان کرد: بهترین الگو برای ائمه جمعه، مقام معظم رهبری هستند که با یک نگاه پدرانه به مسائل نگاه کرده و امور را مدیریت می‌کنند.

وی تصریح کرد: ستادهای نماز جمعه هم باید محل رفت‌وآمد تمامی کسانی باشد که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرده و به اصول و مبانی این انقلاب معتقد هستند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: فتنه 88 خط قرمزی محکم و اساسی برای ورود به ستادهای نماز جمعه است و مسئولان باید این نکته اساسی و مهم را در گزینش‎های خود رعایت کنند.

فاطمی‌نسب در پایان گفت: امیدواریم با فعالیت‌های مستمر و مخلصانه اعضای ستادهای نماز جمعه استان قزوین شاهد برپائی باشکوه نماز جمعه در استان قزوین باشیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان