۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین آیت‌الله باریک‌بین نقش برجسته‌ای در معرفی انقلاب‌اسلامی داشتند
کد خبر: ۲۷۳۲۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ساعت: ۱۴:۲۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

آیت‌الله باریک‌بین نقش برجسته‌ای در معرفی انقلاب‌اسلامی داشتند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه ستاد بزرگداشت حضرت آیت‌الله باریک‌بین گفت: آیت‌الله باریک‌بین نقش بسیار برجسته‌ای در معرفی انقلاب اسلامی با محوریت امام خمینی (ره) در قزوین داشتند.

آیت‌الله باریک‌بین نقش برجسته‌ای در معرفی انقلاب‌اسلامی داشتند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جلسه ستاد بزرگداشت حضرت آیت‌الله باریک‌بین که ظهر امروز(یکشنبه) در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تقدیر از اهمیت مسئولان برای برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت اظهار کرد: قدردانی از مرحوم آیت‌الله باریک‌بین نشان دهنده علاقه‌مندی مردم به روحانیت، حوزه‌های علمیه، علما، یاران امام خمینی (ره)، نمازهای جمعه و جماعت و چهره‌های اثرگذار در فرهنگ معنوی مذهبی مردم است.
وی با تأکید بر اینکه نقش آیت‌الله باریک‌بین در معرفی انقلاب اسلامی به مردم قزوین بسیار برجسته بود، تصریح کرد: آیت‌الله باریک‌بین نقش بسیار برجسته‌ای در معرفی انقلاب اسلامی با محوریت امام خمینی (ره) در قزوین داشتند و می‌باید این بعد شخصیتی ایشان مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: جا دارد یکی از مراکز، مدارس علمیه و خیابان اصلی به نام آیت‌الله باریک‌بین نامگذاری شود و مسئولان این موضوع را دنبال کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: تألیف کتاب پیرامون شخصیت، سیر تحصیلات، مبارزات و خدمات آیت‌الله باریک‌بین و خاطرات دیگران و چهره‌های ملی از ایشان امری لازم و ضروری است و می‌باید با سرعت انجام شود.
عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین هم در این جلسه تهیه فیلم کوتاه از زندگی و خدمات آیت‌الله باریک‌بین برای پخش در مراسم بزرگداشت ایشان را ضروری دانست و بیان کرد: تهیه مکتوبه‌ای از زندگی و خدمات آیت‌الله باریک‌بین ضروری است اما آن چه که اهمیت ویژه‌ای دارد انجام یک کار تحقیقاتی در این زمینه است تا در نهایت به صورت مجموعه مقالات به چاپ برسد.

گفتنی است؛ مراسم بزرگداشت حضرت آیت‌الله باریک‌بین شانزدهم فروردین 1397 در حسینیه آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان