۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین افزايش ۲ برابري سرمايه‌گذاري در شهرك‌هاي صنعتي قزوين
کد خبر: ۲۷۳۲۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ساعت: ۱۴:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد:

افزايش ۲ برابري سرمايه‌گذاري در شهرك‌هاي صنعتي قزوين

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون ۱۱۸ قرارداد با متقاضيان سرمايه‌گذاري در شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان قزوين منعقد شده كه اين ميزان در سال گذشته ۶۲ قرارداد بوده است.

افزايش ۲ برابري سرمايه‌گذاري در شهرك‌هاي صنعتي قزوين
حميدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: از ابتداي سال جاري تاكنون 118 قرارداد با متقاضيان سرمايه‌گذاري در شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان قزوين منعقد شده كه اين ميزان در سال گذشته 62 قرارداد بوده است.

وی افزود: رشد 2 برابری واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی، صنعتي و خدماتي در شهرک‌های صنعتی، نشان از رونق توليد و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان قزوين است.

این مسئول تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، توليد - اشتغال و در راستای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار جوانان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین موفق به جذب 118 متقاضی سرمایه‌گذاری به ميزان 79 هكتار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيش از دو برابر رشد داشته است.

رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان به تفکیک زمین‌های واگذار شده در هر شهرک و ناحیه صنعتی پرداخت و گفت: شهرک‌های صنعتي كاسپين 2(آبيك)، ليا، كاسپين و خرمدشت به ترتیب بیشترین میزان واگذاری‌ها را تا بيست و هفتم اسفندماه به خود اختصاص داده‌اند.

وي در پايان گفت: بيش از 70 واحد توليدي و طرح صنعتي فعال، نيمه فعال و راكد در راستاي حمايت از توليد ملي و اشتغال پايدار جوانان با انجام فرايند نقل و انتقال به متقاضيان جديد واگذار شده است.

گفتني است؛ تاكنون يك هزار 343 قرارداد در شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان با متقاضيان سرمايه گذاري منعقد شده كه از اين تعداد 860 واحد توليدي با سرمايه‌گذاري 23 هزار ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيده كه زمينه اشتغال بالغ بر 25 هزار 500 نفر را فراهم نموده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان