۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین
کد خبر: ۲۷۳۲۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ساعت: ۱۴:۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان خبر داد:

ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین

رئیس پلیس راه استان از ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه‌های قزوین خبر داد و گفت: ۳۰ از تصادفات جاده ای استان ناشی از خستگی وخواب آلودگی است.

ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین
سرهنگ نصرا.. بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، هموطنان سفرهای نوروزی را آغاز کردند و برهمین اساس امروز شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه "کرج به قزوین"، "قزوین به رشت" و "قزوین به زنجان" هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده بعدازظهر امروز ترافیک در این محورها سنگین خواهد شد و هم اکنون تردد در سایر محورهای استان عادی و روان است.

رئیس پلیس راه استان افزود: خط قرمز پلیس راه برخورد با تخلفات حادثه ساز همچون سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ که بدون اغماض با رانندگان متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ بیگلری با تاکید بر اینکه 30 از تصادفات جاده ای استان ناشی از خستگی وخواب آلودگی است اضافه کرد: رانندگان قبل از تردد در محور ها حتما استراحت وخواب داشته و همچنین از خوردن دارو های خواب آور خودداری و در هنگام خستگی وخواب آلودگی در طول مسیر سفر خودرو را به پارکینگ هدایت وپس از استراحت به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام/7003 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان