۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ایثارگران از خدمات ویژه درمانی بهره‌مند می‌شوند
کد خبر: ۲۷۳۲۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ساعت: ۱۲:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر بیمارستان شهید رجایی قزوین:

ایثارگران از خدمات ویژه درمانی بهره‌مند می‌شوند

مدیربیمارستان شهید رجایی قزوین گفت: با راه‌اندازی بخش ویژه در بیمارستان شهید رجایی، خانواده‌های شهدا و ایثارگران از خدمات ویژه درمانی بهره‌مند می‌شوند.

ایثارگران از خدمات ویژه درمانی بهره‌مند می‌شوند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مسعود بخارایی معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) با فرزند شهید، محسن ادهمی، مدیر بیمارستان شهید رجایی دیدار کرد.

در این دیدار، قرارداد فی‌مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیمارستان شهید رجایی به منظور بهره‌مندی جامعه ایثارگران از خدمات بخش ویژه(VIP) این بیمارستان منعقد شد.

در دیدار فوق، ادهمی گفت: افتخار می‌کنیم به خانواده‌های شهدا و ایثارگران خدمات ارایه می‌دهیم و در این راستا از انجام هر کاری دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌توانند از خدمات بخش ویژه بیمارستان شهید رجایی بهره‌مند شوند.

گفتنی است: بخش ویژه در بیمارستان شهید رجایی راه‌اندازی شده و پرستاران به صورت خاص، خدمات پزشکی و امکانات رفاهی به بیماران ارائه می‌دهند.

جامعه ایثارگران استان قزوین برای بهره‌مند شدن از خدمات بخش ویژه به بیمارستان‌های تهران مراجعه می‌کردند که با راه‌اندازی بخش فوق در بیمارستان شهید رجایی می‌توانند از خدمات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان