۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مراسم تحویل سال نو در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۷۳۲۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ساعت: ۱۲:۱۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید استان:

مراسم تحویل سال نو در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همزمان با پایان سال جاری، مراسم تحویل سال نو در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

مراسم تحویل سال نو در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
غلامرضا حقایق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: از نخستین سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم قزوین مراسم تحویل سال نو را در کنار شهدا می‌گذرانند، امسال نیز این مراسم در گلزار شهدای قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه زمان تحویل سال نو ساعت 19 و 45 دقیقه و 28 ثانیه، روز سه‌شنبه، 29 اسفند ماه می‌باشد، این مراسم با حضور بازماندگان شهدا و ایثارگران، مدیران استان و مردم شهیدپرور از نماز مغرب و عشاء، با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در این همایش فرهنگی و اجتماعی، خانواده‌های معظم شهدا با برپایی سفره‌های هفت سین بر مزار شهیدان‌شان و حضور مردم و خانواده‌ها در کنار آنها صحنه‌های ماندگاری را به تصویر می‌کشند.

این مسئول تصریح کرد: نظیر این مراسم با حضور خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در سایر شهرهای استان قزوین نیز برگزار می‌شود.

حقایق‌پور در پایان از مردم خداجو و شهیدپرور خواست تا در جهت تداوم راه سرخ شهیدان و همراهی و همدلی با خانواده‌های شهدا و جانبازان سرافراز، سال جدید را در گلزارهای شهدای استان و در جوار شهدا آغاز کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان