۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین روایت یک طلبه از «بنز تشریفات» شهردار اسبق تهران
کد خبر: ۲۷۳۲۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ساعت: ۹:۵۱ ↗ لینک کوتاه

یادداشت؛

روایت یک طلبه از «بنز تشریفات» شهردار اسبق تهران

باصدای رسا فریاد زدم آقای الویری شما مگه چه کاره اید که باید اینهمه تشریفات داشته باشید؟ چراکاری میکنید که مردم به انقلاب بدبین بشوند و...

روایت یک طلبه از «بنز تشریفات» شهردار اسبق تهران
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، ‌ حجت الاسلام سعید کرمی فعال فرهنگی، چند روز قبل روایتی از همسفری با مرتضی الویری شهردار اسبق تهران در پرواز چابهار - تهران را منتشر کرده است که مرور آن خالی از لطف نیست:
حجت الاسلام سعید کرمی

چند روز پیش ازچابهار عازم تهران بودم. بدلیل طولانی بودن پرواز، دقایقی را ازصندلی بلندشدم که درراهرو قدم بزنم که یکمرتبه خانمی پا به سن گذاشته صدازد: حاج آقا شما تلویزیون برنامه دارید؟

من که منتظربودم نقدی یا نکته ای داشته باشند گفتم: بله بعضی وقت‌ها ...

ازقضا پدر و برخی از دوستان هم همراهم بودند. با لحنی بسیار طلبکارانه و خیلی رسا برای جلب توجه اطرافیان به من فرمودند که :حاج آقا میشه اینقدر حرف نزنید؟! مردم خسته شده اند از حرفهای بی عمل شماها... .

باتعجب تمام سکوت کردم وفقط یک کلمه گفتم:چشم حاج خانم حتما ...

هنگام پیاده شدن از هواپیما جوانی جلو آمد و او هم باصدای بلند بنده راخطاب کرد: حاج آقا قرار این بود؟ انقلاب برای این بود؟ سلامش کردم و گفتم عزیزم مگه چی شده که اینقدر عصبانی هستید؟

بااشاره، بنز تشریفات فرودگاه و دو سه تا محافظ را نشان داد که برای استقبال از آقای الویری عضو شورای شهر تهران آمده بودند. من هم جا خوردم و خودم رو به ایشان رسوندم.... حالا نوبت من بود...

باصدای رسا فریاد زدم آقای الویری شما مگه چه کاره اید که باید اینهمه تشریفات داشته باشید؟ چراکاری میکنید که مردم به انقلاب بدبین بشوند و... و.

منتظربودم جوابی به اعتراض من بدن که یکمرتبه دیدم همون خانمی که در هواپیما به من معترض بود که چرااینقدر حرف میزنید؟ پشت سر جناب الویری ظاهر شد وخیلی شیک و با استقبال محافظین، صندلی عقب بنز تشریفات نشست... .

مونده بودم چی بگم؟

کاش مادرشهیدی به من اعتراض کرده بود ویا کسی که طلبی از مملکت و نظام داشت... امااین طایفه که تاتونستند خوردند وهمیشه هم طلبکار بودند... د.

سعیدکرمی ۱۹ اسفند ۹۶

پ. ن ۱:کی قراره بساط این تشریفات بیخود برچیده بشه؟ امثال آقای الویری چه جایگاه خطیری دارند وچه خطری تهدیدشون میکنه که اینهمه بودجه باید صرف محافظ وتشریفاتشون بشه؟

پ. ن ۲: الویری شهردار تهران در سال ۱۳۸۰ بود که عدم موفقیت وی برای رسیدگی به پروژه برج“لعل” واقع در خیابان میرداماد سر و صدای زیادی به پا کرد.

مرتضی الویری به همراه فائزه هاشمی، حسین مرعشی (سخنگو)، محمد عطریانفر، جهانبخش خانجانی و هدایت آقایی از چهره‌های شاخص حزب کارگزاران سازندگی بودند که در جریان فتنهدستگیر شدند. الویری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ نماینده مهدی کروبی و به عنوان رئیس کمیته صیانت از آرا انتخاب شد.



انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان