۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین درخواست دو سناتور آمریکایی برای افزایش حمایت‌های واشنگتن از گروهک تروریستی منافقین
کد خبر: ۲۷۳۲۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ساعت: ۹:۴۷ ↗ لینک کوتاه

در ادامه سیاست های خصمانه آمریکاعلیه ایران؛

درخواست دو سناتور آمریکایی برای افزایش حمایت‌های واشنگتن از گروهک تروریستی منافقین

دو عضو مجلس سنای آمریکا خواستار افزایش حمایت‌های این کشور از «سازمان ایرانیان آمریکا» یکی از شاخه‌های گروهک تروریستی منافقین در واشنگتن، شدند.

درخواست دو سناتور آمریکایی برای افزایش حمایت‌های واشنگتن از گروهک تروریستی منافقین
به گزارش سرویس سیاسی   صبح قزوین ، در ادامه خصومت‌های آشکار مقامات آمریکایی علیه کشورمان، دو عضو مجلس سنای آمریکا خواستار افزایش حمایت‌های این کشور از «سازمان ایرانیان آمریکا» (OIAC) یکی از شاخه‌های گروهک تروریستی منافقین در شهر واشنگتن، پایتخت آمریکا، شدند.

جان بوزمن، سناتور جمهوری‌خواه و بن کاردین، عضو دموکرات مجلس سنا، در گردهمایی این گروه در یکی از ساختمان‌های اداری مجلس سنای آمریکا، خواستار حمایت از گروهک تروریستی منافقین و تلاش برای تغییر نظام در ایران شدند.

بن کاردین، سناتور ایالت مریلند، با تکرار یاوه‌گویی‌های مقامات واشنگتن، اعلام کرد به همکاری خود با «سازمان ایرانیان آمریکا» (اویاک) و تلاش برای تغییر نظام در جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داد. وی افزود عضویتش در کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا به او این امکان را می‌دهد تا بتواند طرح‌های (دسیسه‌آمیز) خود علیه کشورمان را دنبال کند.

جان بوزمن سناتور جمهوری خواه آمریکا از ایالت آرکانزاس نیز در ادامه توهمات مقامات آمریکایی، اظهار کرد از تلاش‌های «اویاک» به شدت حمایت خواهد کرد. وی افزود خود را متعهد می دانم تا در این راه هر طور که می توانم کمک کنم.

جو لیبرمن، عضو پیشین مجلس سنای آمریکا و از حامیان پر و پا قرص گروهک تروریستی منافقین، نیز در گردهمایی دشمنان قسم خورده ایران از بوزمن، کاردین و دیگر اعضای کنگره آمریکا خواست روابط خود را با گروهک تروریستی منافقین بیش از پیش تقویت کنند.

جیمز کانوی، فرمانده پیشین نیروی تفنگداران دریایی آمریکا و یکی دیگر از حامیان گروهک تروریستی منافقین، نیز خواستار افزایش تلاش‌ها برای طراحی و اجرای اغتشاشات خیابانی در کشورمان شد.

حمایت‌های آشکار مقامات آمریکایی از گروهک تروریستی منافقین در حالی صورت می گیرد که مردم ایران جنایت‌های عناصر این گروهک تروریستی را فراموش نکرده اند. حافظه تاریخی ملت ایران هنوز هم اتحاد شیطانی میان صدام، دیکتاتور معدوم عراق و سران جنایتکار گروهک منافقین و شهادت بسیاری از هموطنانمان را به دست آنها به یاد دارد. 

درخواست دو سناتور آمریکایی برای افزایش حمایت‌های واشنگتن از گروهک تروریستی منافقین
برگزاری مراسم نوروز در یکی از تالارهای سنای آمریکا همراه با سخنرانی زنده سرکرده گروهک تروریستی منافقین

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان