۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اگر امنیت نبود برایتان فرش قرمز پهن نمی کردند عالیجنابان سلبریتی!
کد خبر: ۲۷۳۰۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ ساعت: ۹:۵۰ ↗ لینک کوتاه

یادداشت؛

اگر امنیت نبود برایتان فرش قرمز پهن نمی کردند عالیجنابان سلبریتی!

از لیلا حاتمی و تهمینه میلانی تا نوید محمد زاده همگی کمر بسته اند برای تخریب چهره مدافعان حرم! یکی علت شهادتشان را مورد بحث و اعتراض قرار می دهد و دیگری در اظهاراتی وقیحانه این شیر بچه های بیشه شجاعت را نه مدافعان حرم که مدافعان اسد می نامد! تازه می فهمم که چرا رهبر انقلاب درباره شهدای مدافع حرم فرمودند که انها اجر دو شهید را دارند.

اگر امنیت نبود برایتان فرش قرمز پهن نمی کردند عالیجنابان سلبریتی!
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر  صبح قزوین ، از لیلا حاتمی و تهمینه میلانی تا نوید محمد زاده همگی کمر بسته اند برای تخریب چهره مدافعان حرم! یکی علت شهادتشان را مورد بحث و اعتراض قرار می دهد و دیگری در اظهاراتی وقیحانه این شیر بچه های بیشه شجاعت را نه مدافعان حرم که مدافعان اسد می نامد! تازه می فهمم که چرا رهبر انقلاب درباره شهدای مدافع حرم فرمودند که انها اجر دو شهید را دارند.

در زمانه ای که حتی مخالفان سرسخت نظام هم این مسئله استراتژیک را فهم کرده اند که حضور ایران در عراق و سوریه به حفظ امنیت ملی ایران گره خورده است در ایران اما هستند سلبریتی نماهایی که " مغزهای کوچک زنگ زده" اشان از درک این مطلب مهم عاجز است! و این در حالیست که در تمام دنیا از شرق گرفته تا غرب رفتار سلبریتی ها به دقت نظارت و مدیریت می شود تا ارزشهای کلان جامعه خدشه دار نشود. مثلا در همین غرب که مبداء فرهنگ سلبریتی می باشد چارچوب هایی نامرئی توسط نهادهای امنیتی تعیین شده تا رسانه ها و سرمایه داران با این چارچوب ها و ضوابط به سلبریتی ها اجازه رشد دهند! و حکومت ها از طریق مدیریت رسانه به سلبریتی ها فهمانده اند که حق ندارند خارج از چارچوب حاکمیت سخن بگویند! که در این صورت هرگونه اظهار فضل و قیل و قال خارج از چارچوب انها توسط رسانه ها محدود می شود و چنان دچار هجمه رسانه ای می شوند که لاجرم مجبور به عذر خواهی و پس گرفتن حرف خود می شوند.

در ایران اما اوضاع برای عالیجنابان سلبریتی کاملا متفاوت است!

از انجایی که جمهوری اسلامی بهشت اپوزیسیون است انها روی مسند اپوزیسیون نمایی می نشینند و با حکومتی که انان را با هزینه های دولتی و رسانه ملی به اوج شهرت رسانده تسویه حساب شخصی می کنند! بدون کمترین اشرافی به علوم فنی و مهندسی پروژه ای در سطح ملی را "طویله" می نامند در حالیکه این پروژه (مسکن مهر) در زلزله اخیر کمترین میزان تلفات را داشته! انان حتی پای را فراتر گذاشته و برای ما سیاستمدار تعیین می کنند! و از انجایی که فاقد بینش صحیح سیاسی هستند و همه چیز را از روی کاناپه اتاقشان تحلیل می کنند، فورا پشیمان شده و لفت می دهند! دغدغه اشان جوانان بیکار است و خود را حامی مردم مستضعف و ضعیف می دانند در حالیکه سبک زندگیشان در سفرهای خارجی، تفریحات لوکس و پوشاک گران قیمت خلاصه می شود! از شرعیات و عرفیات می گویند از اینکه سگ نجس نیست و شوهر خواهر همچو برادر محرم است! خلاصه همه چیز برایمان تجویز می کنند! چه بخوریم! چه بپوشیم!چه بنوشیم و کسی نیست به انها بفهماند که در مسائلی که در دایره تدبیر و تخصص فردی شما نمی گنجد اظهار فضل نکنید؛ با این حال به یمن صدا و سیمای سلبریتی محور در دورهمی ها و خندوانه ها برایشان کف می زنیم تا انها با توهم حمایت مردمی وقیحانه حمله کنند به ارزشهای کلان جامعه!




انتهای پیام/1404

منبع: جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان