۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین اعلام شد
کد خبر: ۲۷۲۹۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ ساعت: ۱۳:۴۴ ↗ لینک کوتاه

ویژه ایام نوروز؛

برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین اعلام شد

مديركل صدا و سيماي مرکز قزوین از تدارك گسترده سیما و صدای اين مركز براي بهار ۹۷ خبرداد.

برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین اعلام شد
ابوالفضل معصومی فر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: سیمای مرکز قزوین برای لحظه تحویل سال ویژه برنامه تلویزیونی «گلستانه» را به مدت 180دقیقه پیش بینی کرده است، این برنامه در بخش اول، لحظات روحانی تحویل سال نو را از آستان مقدس امامزاده حسین(ع) روی آنتن خواهد برد.

وی افزود: در بخش بعدی با آیتم‌های جذاب و متنوعی همچون پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، استاندار و امام جمعه قزوین، حضور قهرمانان ورزشی استان در برنامه، دعوت از دانشجویان خارجی دانشگاه بین المللی قزوین بعنوان میهمان برنامه از کشورهای سوریه و مغولستان و گفتگو در خصوص آداب و فرهنگ مشترک نوروز، برقراری ارتباط زنده با خبرنگار اعزامی مرکز در مناطق عملیاتی جنوب کشور و انعکاس حال و هوای کاروان های راهیان نور همراه مخاطبان فرهیخته استان خواهد بود.

مديركل صدا و سيماي مرکز قزوین اذعان کرد: ویژه برنامه صبحگاهی «بهار جانان» شامل بخش‌هایی همچون نمایش طنز با موضوع گردشگری، بخش برگزاری مسابقات متنوع میان مردم عزیز استان، حضور میهمانان و خوانندگان در برنامه و همچنین پخش گزارش‌هایی کوتاه از شهرستان‌های استان که حال و هوای نوروز را از این مناطق منعکس می‌کند.

وی ادامه داد: این برنامه در 16 قسمت 90 دقیقه ای از ساعت10 تا 11:30 پخش و در شب‌های نوروز هم بازپخش خواهد شد، سیمای مرکز قزوین سریال طنز اجتماعی «خان بابا و ارثیه ی فامیلی» را آماده پخش نموده است.

این مسئول اضافه کرد: این سریال که از جمله تولیدات فاخر مرکز است، می‌کوشد که با تکیه بر ظرفیت‌های بومی، فرهنگی و اجتماعی استان قزوین مولفه‌هایی همچون آداب و سنن قزوین، هنر خوشنویسی، حفظ محیط زیست و پاسداشت منابع طبیعی،گردشگری، ورزش، معرفی امکنه تاریخی و نقد فضای مجازی را همراه با لهجه شیرین قزوینی برای مخاطبان خود به نمایش درآورد، این سریال در 13 قسمت 40 دقیقه ای هرشب از ساعت21:30 از سیمای مرکز قزوین همراه مخاطبان خواهد بود.

«صدای بهار» ویژه برنامه صبحگاهی ایام نوروز رادیو قزوین

وی گفت: «مسابقه تلفنی ستاره‌ها» ویژه ایام نوروز در 17 قسمت 30 دقیقه ای هر روز 19:00ساعت بصورت زنده از شبکه قزوین پخش خواهد کرد.

معصومی فر ابراز کرد: مسابقه «سه سوت» ویژه برنامه ای ورزشی است که ورزشکاران شاخص استان قزوین در قالب آیتم‌های ورزشی باهم به رقابت می‌پردازند، این برنامه در 13 قسمت 45 دقیقه ای هرشب در ایام نوروز ساعت 22:15 از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

وی افزود: مجله فرهنگی هنری «پرنیان» نیز با بررسی رویدادهای فرهنگی و هنری استان در 5 قسمت 20 دقیقه ای از دیگر برنامه‌های شبکه قزوین در ایام نوروز خواهد بود.

این مسئول به برنامه‌های رادیو قزوین اشاره کرد و گفت: «هم صدا با بهار» ویژه برنامه تحویل سال رادیو قزوین است که در روز 29 اسفند از ساعت 17:15 تا 21 با آیتم های متنوع و البته متناسب با فضای شب شهادت امام هادی(ع) پخش خواهد شد.

وی عنوان کرد: «صدای بهار» ویژه برنامه صبحگاهی ایام نوروز رادیو قزوین است که شامل بخش‌هایی همچون معرفی شهرستان‌های استان، معرفی سوغاتی‌ها و اماکن دیدنی، گزارش‌های مردمی مرتبط با نوروز است که از 29 اسفند 96 تا 13 فروردین 97 به صورت زنده از ساعت 10 تا 12 از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

معصومی فر تاکید کرد: «هفت سین» ویژه برنامه عصرگاهی رادیو قزوین است که در ایام نوروز با آیتم‌هایی همچون قطعات نمایش رادیویی، ضربی خوانی، گفتگو با مسافران نوروزی،اطلاع رسانی در خصوص شرایط جوی و جاده ای ، پخش موسیقی های مناسب ایام نوروز و ارتباط با مراکز استان ها از یکم تا 13 فروردین 97 به صورت زنده از ساعت 17:30 تا 19:30 پخش خواهد شد.

وی افزود: برنامه رادیویی «همپای بهار» اجرای مشترک مرکز قزوین با مرکز همدان است که روز 6 فروردین 97 از ساعت 15 تا 16 با آیتم‌های متناسب با ایام نوروز و بهار که تولید هر دو مرکز است بصورت زنده از رادیو قزوین پخش خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین بیان کرد: برنامه «نواهنگ»پخش قطعات موسیقی باکلام منتخب از 29 اسفند 96 تا 13 فروردین 97 از ساعت 16:25 تا 16:55، برنامه «نمایش کوتاه رادیویی» با موضوعات مرتبط با ایام و مناسبت‌های نیمه اول فروردین 97، از 29 اسفند 96 تا 13 فروردین 97 از ساعت 12:30 تا 12:40 برنامه «ایران را بگردیم» با هدف معرفی آثار دیدنی و تاریخی استان قزوین، روز 8 فروردین ساعت 8:30 و 21:50 و برنامه‌های «نجوای سحر»، «لحظه‌های آسمانی»، «نسیم رحمت»، و «ندای وحدت» از جمله برنامه هایی هستند که در ایام نوروز از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان