۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نجفی برای ماندن و کار کردن نیامده بود/ آقای نجفی خودزنی کرد
کد خبر: ۲۷۲۹۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ ساعت: ۱۰:۳۸ ↗ لینک کوتاه

عضو سابق شورای شهر:

نجفی برای ماندن و کار کردن نیامده بود/ آقای نجفی خودزنی کرد

شاکری گفت: با توجه به اختلاف بین شورا در عدم انتخاب رئیس شورا برای مدیریت شهرداری به نوعی می توان نتیجه گرفت که آقای نجفی قربانی شد تا اهداف جریان اصلاح طلبان پیاده شود.

نجفی برای ماندن و کار کردن نیامده بود/ آقای نجفی خودزنی کرد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،اقبال شاکری عضو پیشین شورای اسلامی شهرتهران  با اشاره به اینکه آقای نجفی با پذیرش مدیریت شهر تهران خود زنی کرد گفت: از مدتها پیش یا از همان اوایل ورود آقای نجفی به شهرداری تهران قابل پیش بینی بود که آقای نجفی توان مدیریت شهر تهران را ندارد و  آنگونه که بایسته وشایسته شهر است قادر به اداره  پایتخت نیست,سوابق کاری آقای نجفی و تاکید بر بیماری ایشان گواه این واقعیت بود که ایشان برای  ماندن وکار کردن نیامده بود! بنابراین از همان هفته ای اول می شد نتیجه گرفت که آقای نجفی فرد قابل قبولی برای مدیریت شهر تهران نیستند از این رو در اولین تحلیل باید گفت آقای نجفی خودزنی کرد وتن به اشتباه بزرگی داد که شورای شهر برایش دامن زده بود!
نجفی برای ماندن و کار کردن نیامده بود/ آقای نجفی خودزنی کرد

وی دراین باره توضیح داد: با توجه به اختلاف بین شورا در عدم انتخاب رئیس شورا برای مدیریت شهرداری به نوعی می توان نتیجه گرفت که آقای نجفی قربانی شد تا اهداف جریان اصلاح طلبان پیاده شود. از سوی دیگر شورای اسلامی شهر تهران چون دیگر زمانی برای انتخاب شهردار نداشت مترصد خریدن فرصت زمانی  بود تا فرد دیگری را جایگزین آقای نجفی کند بنابراین چاره ای غیر از انتخاب ایشان درآن مقطع زمانی برای مدیریت شهرداری نداشتند!

شاکری اهداف اصلاح طلبان را در انتخاب آقای نجفی اینگونه عنوان نمود: مسلما غیر ازدلایل عنوان شده جریان اصلاح طلب وحزب کارگزاران درصدد بودند تا به وسیله آقای نجفی دستاوردهای گذشته را به باد انتقاد گرفته وبا تخریب خدمات مدیریت پیشین شهر تهران اهداف سیاسی خود را پیاده کنند!  نقد، سیاه نمایی و تخریب تنها راهکار اصلاح طلبان در مواجهه با انبوهی از خدمات مدیریت پیشین شهر تهران بود. اصلاح طلبان با  اذعان به اینکه این مدیریت تداوم نمی یابد ولطمه بزرگ به شهر وارد می کنند تنها به باند بازیهای سیاسی و حزبی خود توجه کردند ونشان دادند با ندانم کاریها وورود افراد غیر متخصص در حوزه شهری تنها به مردم شهر اجحاف ودر حق بیش از ده میلیون  جمعیت تهران ظلم کردند!آن هم در زمانی که سال رو به پایان است وسال نوبا فعالیت های بیشماری آغاز می شود.

 وی با اظهار امیدواری برای پایان یافتن برنامه های نمایشی یا فرمایشی شهرداری وتاکید برافزایش خدمات رسانی به شهروندان تهرانی اظهار داشت: بی شک شورای پنجم وشهرداری برنامه خطرناک و غیر قابل بخششی را به مردم شهر تحمیل کردند , اشتباه بزرگی که بخشودنی نیست.احزاب سیاسی مقابل اصولگرایان با اذعان به اینکه آقای نجفی گزینه مناسبی برای شهر تهران نیست به دنبال بهانه ای بودند تا کار نکردن درشهر را به گردن جناح رو به رو بیاندازند در حالی که هرعقل سلیم وخادم مردمی از آن ابتدا می دانست که شهرداری تهران لباسی نیست که اندازه قامت اقای نجفی باشد! انتظار می رود برنامه های نمایشی یا فرمایشی وبی اعتنایی وبی احترامی شهرداری وشورای شهر به پایتخت نشینان کاهش یابد تا با انتخاب مناسبی شهررا همانند گذشته آباد نگاه داریم.

 

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان