۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین فعالیت‌های آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام رئیسی متحول شد/ ارائه خدمات به زائران افزایش یافته است
کد خبر: ۲۷۲۹۳۰ نویسنده: آیت الله اسلامی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ ساعت: ۶:۴۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

فعالیت‌های آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام رئیسی متحول شد/ ارائه خدمات به زائران افزایش یافته است

نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: با حضور آقای رئیسی تحولات عالی به لحاظ اداری، خدمات رسانی، رسیدگی به محرومان و رفاه حال زائران در دفتر آستان قدس رضوی شاهد هستیم.

فعالیت‌های آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام رئیسی متحول شد/ ارائه خدمات به زائران افزایش یافته است
آیت الله علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با بیان اینکه حجت الاسلام رئیسی تحول شگرفی در اداره آستان قدس رضوی ایجاد کرده است، اظهار کرد: به همت وی افراد نیازمندی که توان مالی برای سفر به زیارت امام رضا(ع) را نداشتند به صورت رایگان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: هم اکنوندفتر آستان قدس رضوی به بسیاری از زائران امام هشتم خدمات گسترده ای ارائه می‌کند و با حضور آقای رئیسی از نظر اداری، تبلیغاتی و فرهنگی سروسامان گسترده ای به فعالیت‌های این دفتر داده شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: همچنین وی بسیاری از کارهای عام المنفعه را طبق نیات واقفان به آستان قدس رضوی عملیاتی کرده و به صورت برجسته در اختیار مردم گذاشته است.

اسلامی گفت: در مجموع با حضور آقای رئیسی تحولات عالی به لحاظ اداری، خدمات رسانی، رسیدگی به محرومان و رفاه حال زائران در دفتر آستان قدس رضوی شاهد هستیم.

فعالیت‌های آستان قدس سر و سامان پیدا کرده است

وی عنوان کرد: این شخصیت بستری فراهم کرده که خدمات خوبی در چارچوب اهداف مقدس آستان قدس رضوی به علاقمندان خاندان اهل بیت(ع) ارائه می‌شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در رابطه با تکریم زائران از سوی دفتر آستان قدس رضوی در یک سال اخیر تصریح کرد: مردم ایران و علاقه‌مندان به خاندان اهل بیت(ع) به غذای تبرک امام رضا(ع) علاقه زیادی دارند؛ البته در صدر اسلام هم این امر وجود داشت و مردم از قطرات آب وضوی پیامبر اکرم(ع) به عنوان تبرک بهره می‌گرفتند.

اسلامی بیان کرد: مردم انتظار دارند غذای آستان قدس رضوی به آنان برسد؛ اما پیش از این برخی کارهای مربوط به توزیع غذا خوشایند نبود و با کرامت مردم سازگاری نداشت.

وی افزود: با حضور آقای رئیسی در دفتر آستان قدس رضوی این مشکل برطرف شده است و مردم با احترام و عزت فوق العاده ای از غذای تبرکی بهره می‌گیرند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: تمام فعالیت‌های دفتر آستان قدس سر و سامان خوبی پیدا کرده است که جای قدردانی دارد.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان