۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین یک قدم مانده به جام قهرمانی والیبال/ ستاره‌ها در اردکان کار را یکسره می‌کنند؟
کد خبر: ۲۷۲۹۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ساعت: ۱۰:۲۶ ↗ لینک کوتاه

لیگ برتر والیبال؛

یک قدم مانده به جام قهرمانی والیبال/ ستاره‌ها در اردکان کار را یکسره می‌کنند؟

دو تیم والیبال خاتم اردکان و بانک سرمایه دومین نبرد مرحله فینال لیگ برتر را امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند در اردکان برگزار می‌کنند.

یک قدم مانده به جام قهرمانی والیبال/ ستاره‌ها در اردکان کار را یکسره می‌کنند؟
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، سالن آیت الله خاتمی شهر اردکان، میزبان نبرد سرنوشت ساز لیگ برتر والیبال ایران خواهد بود. دیداری که در صورت پیروزی تیم بانک سرمایه مقابل کویرنشینان به سومین قهرمانی پیاپی این تیم در لیگ برتر والیبال ایران منجر خواهد شد. لیگی که امسال سی و یکمین دوره خود را پشت سر گذاشت.

دور برگشت دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان کشور جام شهید «محسن حججی» ساعت 16 روز چهارشنبه 23 اسفندماه در سالن آیت‌الله خاتمی اردکان پیگیری خواهد شد.

در این مسابقه تیم خاتم اردکان که در دیدار رفت سه بر دو مغلوب حریف شد، میزبان بانک سرمایه است. بازیکنان خاتم قصد دارند با شکست مدافع عنوان قهرمانی امیدشان برای کسب مقام قهرمانی زنده بماند تا دیدار سوم دو تیم تعیین کننده تیم های قهرمان و نایب قهرمان جام سی و یکم باشد.

2 تیم بانک سرمایه و خاتم اردکان تاکنون و در چارچوب لیگ برتر والیبال مردان سال 96 سه بار به مصاف یکدیگر رفتند که بانکی ها در سه مسابقه فاتح میدان بودند، اما مسابقه چهارم حساسیت خاصی دارد زیرا نماینده شایسته اردکان چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام توان به میدان می آید.

دیدار رفت مرحله مقدماتی، سوم آبان ماه (هفته چهارم) در سالن آیت الله خاتمی اردکان برگزار شد و سرمایه سه بر صفر میزبان خود را شکست داد، دیدار برگشت این مرحله در هفته پانزدهم (13 دیماه) در خانه والیبال تهران برگزار شد و خاتم سه بر یک مغلوب میزبان خود شد و سومین مسابقه نیز چهارشنبه 16 اسفندماه در خانه والیبال برگزار شد که اردکان به رغم ارائه نمایشی زیبا سه بر دو مغلوب میزبان خود شد.

تیم خاتم اردکان که در پایان دور مقدماتی رتبه هفتم را با 11 برد و 30 امتیاز به دست آورد، برای رسیدن به دیدار نهایی دو شگفتی خلق کرد که ابتدا در مرحله نخست پلی آف موفق به حذف سایپا تهران شد که با 16 برد و 47 امتیاز در رتبه دوم جدول دور مقدماتی قرار گرفته بود.

خاتمی ها در مرحله نیمه نهایی نیز موفق به حذف شهرداری تبریز شدند که در دور مقدماتی با 16 برد و 44 امتیاز عنوان سوم را به دست آورده بودند و در مرحله نخست پلی آف نیز کاله مازندران را از پیش رو برداشتند.از سوی دیگر بانکی ها که در دو دوره گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آوردند، در دور مقدماتی موفق به کسب عنوان صدرنشینی با 19 برد و 57 امتیاز شدند و در مرحله نخست پلی آف نیز تیم هاوش گنبد را از پیش رو برداشتند تا حریف پیکان تهران شوند.

بانک سرمایه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال در 2 دیدار متوالی پیکان تهران پرافتخارترین تیم لیگ برتر را شکست داد و راهی دیدار نهایی این رقابت ها شد. سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران این دیدار را اعلام کرد که به قرار زیر است:

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت 16

خاتم اردکان – بانک سرمایه

داور اول: داود نافعی، داور دوم: وحید پورکاشیان، ناظر سازمان لیگ: خلیل یگانه مجد و ناظر کمیته داوران: ابراهیم فیروزی

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان