۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین افتتاح ۱۷پروژه شهری/ ۲۰دستگاه اتوبوس پیشرفته وارد قزوین می‌شود
کد خبر: ۲۷۲۸۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ ساعت: ۱۵:۲۵ ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین خبرداد:

افتتاح ۱۷پروژه شهری/ ۲۰دستگاه اتوبوس پیشرفته وارد قزوین می‌شود

شهردار قزوین گفت: در پایان هفته جاری با حضور استاندار قزوین ۱۷پروژه شهرداری قزوین با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

افتتاح ۱۷پروژه شهری/ ۲۰دستگاه اتوبوس پیشرفته وارد قزوین می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ علی صفری شهردار قزوین ظهر امروز(دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در استانداری قزوین اظهار کرد: شهرداری قزوین در کنار بقیه دستگاه‌ها برای ارائه خدمات به شهروندان بیش از یک ماه است که ستاد نوروزی خود را تشکیل داده است.

وی افزود: یکی از ضعف‌های ما در حوزه فضای گردشگری استان قزوین در بخش اطلاع رسانی است که باید تلاش بیشتری در این خصوص صورت بگیرد تا قزوین به مقصد گردشگری تبدیل شود.

این مسئول بیان کرد: شهرداری قزوین با هدف ارائه خدمات شادابی و افزایش نشاط اجتماعی و گردشگری برای نوروز ورود پیدا کرده است.

وی ابراز کرد: در حوزه خدماتی شهر قزوین ما زیرساخت‌ها را به ویژه در حوزه حمل و نقل فراهم کردیم که بزودی 20دستگاه پیشرفته وارد سیستم حمل و نقل می‌شود.

صفری ابراز کرد: در پایان هفته جاری با حضور استاندار قزوین 17پروژه شهرداری قزوین با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: به مناسبت ایام نوروز در دو مقطع زمانی 23 اسفندماه تا چهارم فروردین ماه سال آینده و از چهارم تا دهم فروردین ماه نمایشگاه اقوام و ملل در قزوین برگزار می‌شود.

شهردار قزوین عنوان کرد: برنامه‌های امسال در ایام نوروز در همه نقاط شهری و نقاط منفصل شهری اجرا می‌شود و هدف ما این است از تمرکززدایی در سعدالسلطنه جلوگیری کنیم.

این مسئول اعلام کرد: برگزاری موسیقی سنتی و نمایش‌های خیابانی، برگزاری تور گردشگری با همکاری میراث فرهنگی به صورت رایگان از پارکینگ‌های عمومی به رینگ گردشگری از دیگر برنامه‌های شهرداری برای این ایام است.

وی در پایان گفت: راه اندازی اتوبوس شادی در سطح شهر، کاروان شادی بهار، اجرای برنامه‌های متنوع در چندین خیابان شهر قزوین توسط کودکان و پیش دبستانی‌ها از دیگر برنامه‌های شهرداری قزوین است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان